لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت ریموت بازی‌های استیم از شبکه خانه برداشته می‌شود

محدودیت ریموت بازی‌های استیم از شبکه خانه برداشته می‌شود

 شرکت Valve اعلام کرده که سرویس استریم بازی‌ها از طریق استیم را به خارج از شبکه‌های داخلی خانه‌ها بیاورد.

بر این اساس کاربران در آینده نزدیک می‌توانند از طریق اینترنت بازی‌های مختلف نصب شده روی دستگاه‌های دسکتاپ خود را در دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در خارج از خانه نیز اجرا کنند و به صورت ریموت در هر جایی به بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

تا پیش از این استیم با توسعه اپلیکیشن ریموت اختصاصی خود امکان اجرای بازی‌های نصب شده در کامپیوترهای شخصی را از طریق دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به کاربران ارائه داده بود که تنها محدود به شبکه خانگی و محلی بود و کاربران برای استفاده از آن نیاز به روتر داخلی قدرتمند مناسب با اجرای بازی‌های ویدیویی داشتند. این اپلیکیشن برای آیفون‌ها، آیپدها و همچنین دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید آماده عرضه شده بود و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکانات بیشتری را به کاربران برای اجرای بازی‌های ریموت ارائه دهد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده شرکت استیم تصمیم دارد تا از طریق این سرویس محدودیت‌های مربوط به اجرای بازی‌ها را از طرف کاربران حذف کند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند و از طریق دستگاه‌های همراه به بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این محدودیت در حال حاضر در نسخه‌های جدید اپلیکیشن ریموت کنترل آی او اس حذف نشده است با این حال شرکت Valve در آینده این محدودیت را حذف می‌کند و به کاربران تجربه‌ای ویژه در زمینه اجرای بازی‌های مختلف را می‌دهد. 

این قابلیت برای اولین بار است که توسط یک سرویس بازی در اختیار کاربران قرار میگیرد و به همین دلیل استیم میتواند کاربران بیشتری به برای خود جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420