لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سوئیچ جدید در مرحله تولید انبوه قرار گرفت

نینتندو سوئیچ جدید در مرحله تولید انبوه قرار گرفت

شرکت نینتندو سه سال پس از عرضه نسخه اولیه نینتندو سوئیچ تصمیم به توسعه و عرضه نسخه جدید این محصول گرفته است و حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که خط تولید این کنسول بازی از همین حالا کار خود را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری وال استریت ژورنال، شرکت نینتندو سفارش تولید انبوه نسخه جدید نینتندو سوئیچ را به شرکت‌ها و کارخانه‌های اسمبل کننده دستگاه‌های الکترونیکی داده است و به زودی این محصول آماده عرضه به بازار می‌شود.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که این اطلاعات را در جریان E3 2019 و از طریق برخی منابع رسمی که نخواسته نامش فاش شود به دست آورده است. بنا بر این می‌توان مطمئن بود که این محصول در آینده نزدیک و مشخصاً تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود.

نینتندو احتمالاً تولید انبوه این محصول را در کشوری خارج از چین انجام می‌دهد تا با مشکلات مربوط به افزایش تعرفه مالیاتی اعمالی توسط دولت آمریکا برای محصولات تولید شده در چین مواجه نشود. بنابراین شرکت یاد شده تصمیم دارد تا خط تولید این محصول را به یکی از شرکت‌های جنوب شرق آسیا محول کند تا با مشکلات مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین مواجه نشود.

علاوه بر این، مشخص شده است که این محصول از لحاظ قیمت گذاری تا حدودی نسبت به نسخه‌های پیشین ارزان‌تر خواهد بود و به عنوان نسخه مقرون به صرفه و ارزان قیمت کنسول اصلی به حساب میاید که برای استفاده کنندگان سراسر دنیا آماده عرضه می‌شود.

نینتندو امید دارد تا با عرضه این نسخه ارزان قیمت از کنسول بازی خود سهم بیشتری در میان بازار کنسول‌های بازی پیدا کند و از آن طریق درآمد بیشتری را در زمینه فروش و عرضه محصولات دیجیتالی و بازی‌ها به دست آورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373