لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت Cellebrite ادعا کرده که می‌تواند قفل تمام آیفون‌ها و آیپدها را بشکاند

شرکت Cellebrite ادعا کرده که می‌تواند قفل تمام آیفون‌ها و آیپدها را بشکاند

 شرکت امنیتی Cellebrite به تازگی ادعا کرده که می‌تواند به تمامی آیفون‌ها و آیپدها حتی پس از نصب آی او اس 12.3 به بعد نفوذ کند.

این شرکت که ریشه‌ای اسرائیلی دارد تا پیش از این و در زمان توسعه آی او اس 11 اعلام کرده بود که توان شکاندن قفل تمامی آیفون‌ها و آیپدها را دارد و حالا این شرکت ادعا کرده که حتی پس از عرضه آی او اس 12.3 نیز می‌تواند قفل آیفون‌ها و آیپدها را بشکاند و از آن طریق به اطلاعات دستگاه‌ها نفوذ کند.

این شرکت در توضیحاتی که در صفحه اصلی وب سایت رسمی خود ارائه داده اعلام کرده که می‌تواند هر اطلاعاتی را در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس را برباید و اطلاعات آن‌ها را دریافت کند. این اطلاعات حتی شامل چت‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌های دانلود شده، فایل‌های پیوست ایمیل‌ها نیز می‌شود. این شرکت حتی می‌تواند اطلاعات پاک شده از آی او اس را نیز بازیابی کند.

البته شرکت یاد شده اعلام کرده که برای انجام تمام این کارها نیاز به دسترسی حضوری به آیفون یا آیپد دارد. مجله Wired در توضیحات خود اعلام کرده که این خدمات تنها به مشتریان خاص ارائه می‌شود و برای ارائه این خدمات تنها به مجوزهای لازم قضایی نیاز دارد.

این شرکت در حالی ادعای شکستن قفل آیفون و آیپد پس از نصب آی او اس 12.3 را مطرح می‌کند که شرکت اپل از این نسخه به بعد مهم‌ترین حفره امنیتی مربوط به شکستن قفل امنیتی آیفون‌ها را برطرف کرده بود. اما حالا مشخص شده است که Cellebrite برای بار دیگر یک حفره امنیتی نامشخص را در آیفون‌ها پیدا کرده که از آن طریق می‌تواند به دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل دسترسی داشته باشد.

گفتنی است که هنوز صحت این مسئله توسط موسسه‌های امنیتی تائید نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420