لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا شرکت اپل قابلیت Sign in with Apple را به کاربران ارائه داد؟

چرا شرکت اپل قابلیت Sign in with Apple را به کاربران ارائه داد؟

 شرکت اپل در کنفرانس دو هفته پیش و در جریان معرفی آی او اس 13 اقدام به رونمایی از قابلیت Sign in with Apple برای ورود به حساب‌های کاربری مختلف کرد.

در این میان بررسی‌های مختلف حاکی از آن است که شرکت اپل با توسعه و عرضه این قابلیت تلاش دارد تا با گوگل رقابت کند و نیاز کاربران برای دسترسی به حساب رسمی گوگل را رفته‌رفته حذف کند. Sign in with Apple باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با استفاده از حساب اپل آیدی خود در سرویس‌های مختلف ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حساب‌های کاربری مختلف نظیر گوگل یا فیس بوک نداشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه این قابلیت علاوه بر افزایش سطح استفاده از اپل آیدی در میان کاربران، سطح نیاز به اکانت گوگل و فیس بوک را کاهش کند. تا پیش از این بسیاری از وب سایت‌ها برای ورود و ثبت نام به کاربران امکان دسترسی به اکانت گوگل یا فیس‌بوک را می‌دادند که از این پس می‌توانند امکان ثبت نام با استفاده از اپل آیدی را به کاربران خود ارائه دهند.

اپل تصمیم دارد تا با استفاده از این قابلیت گوگل را رفته‌رفته در اکوسیستم نرم افزاری خود کنار بزند. با احتساب این قابلیت اپل در صورت توسعه یک موتور جست و جو و سرویس جداگانه برای استفاده از اپلیکیشن‌های دفتری مبتنی بر ذخیره سازی‌های ابری مثل Google Docs به طور کامل نیاز کاربران را برای استفاده از سرویس‌های گوگل را برطرف کند تا کاربران تمایل کمتری به استفاده از سرویس‌های نرم افزاری گوگل داشته باشند.

اپل از همین حالا امکاناتی نظیر اپلیکیشن Apple Maps، سرویس ایمیل مبتنی بر iCloud و ذخیره سازی ابری مبتنی بر این سرویس بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های کاربران برای باقی ماندن در سرویس‌های نرم افزاری آنلاین اختصاصی خود را برطرف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373