لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا طراحی مک پرو 2019 غیرمعمول و خاص است؟

چرا طراحی مک پرو 2019 غیرمعمول و خاص است؟

 شرکت اپل در جریان WWDC 2019 اقدام به معرفی قدرتمندترین محصول سخت افزاری خود با عنوان مک پرو 2019 کرد که باعث شد تا بسیاری از کاربران در مورد طراحی این محصول انتقادهایی را مطرح کنند. یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای کاربران به وجود آمده به طراحی مک پرو 2019 و ظاهر غیرمعمول آن مربوط است.

بسیاری از افراد در اینترنت طراحی مک بوک پرو را شبیه به رنده توصیف کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این نوع طراحی به خصوص از اپل بعید بوده است و اپل با تولید این محصول تمرکز کمتری روی زیبایی آن داشته است.

با وجود تمامی انتقادهای انجام شده بسیاری از وب سایت‌های تحلیلی در مورد محصولات اپل، مک پرو 2019 را یکی از بهترین و خاص‌ترین طراحی‌های ممکن در نظر گرفته‌اند. وب سایت 9to5mac در انعکاس بررسی‌های Arun Venkatesan طراحی مک پرو 2019 را یکی از شاهکارهای مهندسی نامیده است.

Arun Venkatesan توسعه دهند نرم افزار و طراح محصولات الکترونیکی و دیجیتال در بررسی‌های خود اعلام کرده که مک پرو 2019 با استفاده از طراحی ویژه خود می‌تواند بهترین حالت ممکن را برای انتقال حرارت پردازنده قدرتمند اینتل زئون تعبیه شده در خود را داشته باشد. مک پرو 2019 از طراحی مشابه با پاور مک جی 5 استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا از طریق چهار منطقه ویژه حرارت تولید شده از پردازنده از دیواره‌ها، پلاستیک و هوا انتقال پیدا کند. اپل در توسعه این محصول بهترین حالت ممکن برای بهینه سازی و افزایش ضریب انتقال حرارت «کنوکسیون» و هدایتی را مورد استفاده کرده تا حرارت از طریق هوا و بدنه انتقال پیدا کند.

وی اعلام کرده که با توجه به این مسائل می‌توان گفت که اپل به جای تمرکز روی مسائل زیبایی شناسی تلاش کرده که تا یک دستگاه کاملاً قدرتمند را برای افراد حرفه‌ای تولید و عرضه کند. Venkatesan در پایان نیز اعلام کرده که اپل با بازگشت به طراحی پاور مک جی 5 نشان داده که این طراحی هنوز یکی از بهترین طراحی‌ها برای کیس‌های دسکتاپ حرفه‌ای به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420