لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان اشتراک گذاری مسیرهای پر رفت و آمد در آی او اس 13 فراهم شد

امکان اشتراک گذاری مسیرهای پر رفت و آمد در آی او اس 13 فراهم شد

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 به کاربران امکان به اشتراک گذاری مسیرهای پر رفت و آمد روزمره برای دوستان و افراد مورد اعتماد را ارائه داده است.

تا پیش از این مشخص شده بود که اپل در توسعه این سیستم عامل امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی را به کاربران ارائه داده بود که از آن طریق افراد مختلف می‌توانستند موقعیت و اطلاعات دریافتی از جی پی اس دستگاه خود را با دوستان دیگر خود به اشتراک بگذارند.

اما حالا بررسی توسعه دهندگان از نسخه‌های بتای آی او اس 13 حاکی از آن است که شرکت اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن اپل مپس اقدام به اشتراک گذاری مسیرهای در حال حرکت خود در جاده و خیابان‌ها با افراد مختلف کنند و از آن طریق به‌صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این قابلیت قرار است با عنوان ETA به کاربران ارائه شود که به عنوان بخشی مشخص از اپلیکیشن اپل مپس توسعه یافته است. اپل در توسعه آی او اس 11 همواره تلاش داشته تا قابلیت‌های کاربردی بسیار زیادی را ارائه کند و بتواند با اپلیکیشن گوگل مپس رقابت کند.

اپلیکیشن نقشه و مسیریابی Apple Maps در آی او اس 13 دارای قابلیت بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین خود است و به همین دلیل کاربران می‌توانند به‌صورت بهینه‌تر از این نرم افزار برای استفاده‌های حرفه‌ای و شخصی خود استفاده کنند. علاوه بر موارد فوق مشخص شده است که اپل مپس در نسخه جدید آی او اس 13 دارای قابلیت پشتیبانی از نمایش تصویری خیابان‌ها در برخی از نقاط آمریکا به‌خصوص کالیفرنیا را دارد. به همین دلیل کاربران در آینده می‌توانند با استفاده از آی او اس 13 از رابط کاربری یکپارچه نقشه سازگار با این اپلیکیشن استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373