لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نارضایتی فیل اسپنسر از عدم حضور سونی در E3 2019

نارضایتی فیل اسپنسر از عدم حضور سونی در E3 2019

 فیل اسپنسر مدیر ارشد بخش توسعه سخت افزاری و نرم افزاری کنسول‌های ایکس باکس در شرکت مایکروسافت به تازگی و در حاشیه نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده که از عدم حضور سونی در این رویداد ناراضی است.

وی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که E3 بدون حضور سونی همانند گذشته نبوده و به همین دلیل این نمایشگاه دیگر آن شوق و هیجان سال گذشته را ندارد. این ادعا در حالی توسط فیل اسپنسر منتشر شده است که شرکت سونی با توسعه کنسول‌های پلی استیشن یکی از رقیب‌های اصلی ایکس باکسو بخش توسعه کنسول‌های بازی مایکروسافت به حساب میاید.

با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که عدم حضور شرکت سونی باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایلی به نمایش رویدادهای این نمایشگاه نداشته باشند. سونی از ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرده بود که در نمایشگاه E3 2019 حضور پیدا نمی‌کند و فرایند معرفی از نسل جدید کنسول‌های خود را به رویدادی جداگانه و خارج از این نمایشگاه موکول می‌کند. سونی تصمیم دارد تا در رویداد اختصاصی خود از نسل جدید کنسول‌های بازی خود با عنوان پلی استیشن 5 رونمایی کند.

در عین حال مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه امسال از پروژه اسکارلت برای توسعه و عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی خود رونمایی کرد. البته مایکروسافت نیز همانند مایکروسافت اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ایکس باکس توسعه یافته در جریان پروژه اسکارلت نداده است با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت از عدم حضور سونی و یکی از مهم‌ترین رقیب‌های خود در جریان نمایشگاه امسال به طور کامل ناراضی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373