لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه فورتنایت احتمالاً در آینده نزدیک متوقف می‌شود

توسعه فورتنایت احتمالاً در آینده نزدیک متوقف می‌شود

فورتنایت به عنوان یک بازی آنلاین انبوه دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است و حالا گزارش‌های رسیده از نمایشگاه E3 2019 حاکی از آن است که این بازی ممکن است در آینده متوقف شود.

راد فرگوسن کارگردان بخش توسعه و عرضه بازی‌های انحصاری اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده که این کمپانی احتمالاً تمایل به توقف فرایند توسعه و عرضه بازی فورتنایت دارد. وی اعلام کرده که فورتنایت برای اپیک گیمز سودآوری زیادی ندارد و به همین دلیل این شرکت به‌احتمال زیاد این بازی را متوقف می‌کند.

جمله‌ای که فرگوسن به صورت دقیق منتشر کرده این است که اگر با این شرکت به همکاری خود ادامه دهد، توسعه و عرضه این بازی را متوقف خواهد کرد و به جای آن روی توسعه بازی‌های پردرآمدتر تمرکز می‌کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده فورتنایت به خاطر عرضه رایگان در میان تمامی کنسول‌ها سود زیادی برای کاربران ندارد. از طرف دیگر کاربران در بسیاری از اوقات اقدامی برای خرید محتوای دیجیتالی این بازی نمی‌کنند و به صورت رایگان از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، فورتنایت برای عرضه بازی خود در ایکس باکس تنها محدود به کاربران سرویس ایکس باکس گلد است و از طرف دیگر کاربران دستگاه‌های همراه تنها از طریق وب سایت رسمی این شرکت اقدام به نصب این بازی روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود کنند.

بر این اساس مشخص شده که مدیران فورتنایت نیز از این بابت ناراضی هستند و تمایلی به ادامه روند توسعه و عرضه این بازی در بازار جهانی ندارند.

فورتنایت یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین پدیده‌ها در عرصه بازی‌های آنلاین بود که باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده بازی نظیر الکترونیک آرتس و Valve اقدام به عرضه بازی‌های مشابه با قابلیت‌های رقابتی‌تر در بازار جهانی کنند؛ اما حالا گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که توسعه دهندگان این بازی‌ها نیز تمایلی به ادامه روند عرضه آن در بازار جهانی آن هم به صورت کاملاً رایگان را ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420