لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین برقی Mattel با آیفون و آیپد قابل کنترل هستند

ماشین برقی Mattel  با آیفون و آیپد قابل کنترل هستند

 شرکت Mattel به تازگی از اسباب بازی جدیدی را تولید کرده که از طریق اپلیکیشن آی او اس قابل کنترل هستند.

این ماشین‌های برقی که برای بازی کودکان ساخته شده است می‌تواند از طریق اتصال NFC به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس کنترل شوند. این ماشین‌های برقی از طریق سیستم ارتباطی NFC و اپلیکیشن رسمی ارائه شده برای آی او اس در اپ استور می‌توانند به تلفن‌های هوشمند آیفون و آیپدها متصل شوند. بر این اساس کاربران و دارندگان این ماشین‌های هوشمند می‌توانند به صورت هوشمندانه‌تر از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل برای کنترل اسباب بازی‌ها استفاده کنند.

ماشین‌های اسباب بازی Mattel یکی از بی‌نظیرترین نمونه‌های بارز کنترل اسباب بازی‌های هوشمند از طریق آیفون‌ها و آیپدها به حساب میاید که به تازگی آماده عرضه به بازار شده‌اند.

این ماشین‌های برقی می‌توانند در یک جاده از پیش طراحی شده به کاربران امکان کنترل مسیرهای خاص را بدهد. گفتنی است که این مجموعه در حقیقت به صورت کلی به فروش می‌رسند. تا پیش از این بسیاری از شرکت‌های تولید کننده اسباب بازی‌های هوشمند در زمینه توسعه و عرضه محصولاتی سازگار با دستگاه‌های هوشمند اپل فعالیت کرده بودند. اما حالا ارائه بسترهای نرم افزاری بهینه‌تر به شرکت‌های تولید کننده اسباب بازی‌ها این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های پیشرفته‌تری را با سازگاری آیفون‌ها و آیپدها آماده عرضه به بازار کنند.

تا پیش از این، بسیاری از توسعه دهندگان اسباب بازی‌ها به دلیل افزایش میزان تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آیفون‌ها و آیپدها برای اجرای بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری با کاهش و ضعف در بازار مواجه شده بودند؛ اما حالا این شرکت‌ها تلاش دارند تا با سازگاری هر چه بیشتر دستگاه‌های خود با دستگاه‌های تولید شده توسط اپل و عرضه اسباب بازی‌های هوشمند برای بار دیگر مشتریان بیشتری را جذب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373