لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هواوی عرضه گوشی تاشو میت ایکس خود را به تأخیر انداخت

هواوی عرضه گوشی تاشو میت ایکس خود را به تأخیر انداخت

 شرکت هواوی از روز گذشته اعلام کرده که تولید گوشی تاشو دوم خود با عنوان میت ایکس را که قرار بود با عنوان میت ایکس آماده رونمایی شود را به تأخیر انداخته است.

بر اساس گزارش‌های رسمی شرکت هواوی، میت ایکس قرار بود در ژوئن رونمایی و آماده عرضه شود به ماه سپتامبر و اواخر تابستان سال جاری به تأخیر افتاده است. یکی از سخنگویان این شرکت چینی اعلام کرده که پس از مشکلات ایجاد شده در زمینه تأخیر در زمینه تأمین قطعات نمایشگر تاشوی ارائه شده توسط شرکت سامسونگ، مجبور به توقف تولید این تلفن هوشمند به بازار جهانی شده است.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت هواوی برای تولید و عرضه این محصول با شرکت سامسونگ همکاری کرده است و به دلیل مشکلات ایجاد شده در شرکت سامسونگ بر سر تولید انبوه این قطعه حیاتی امکان تولید و عرضه میت ایکس بر اساس جدول زمان‌بندی دقیق خود را ندارد و این محصول را با سه ماه تأخیر آماده عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف وال استریت ژورنال مشخص شده است که میت ایکس صرفاً به خاطر محدودیت‌های اعمالی از طرف آمریکا و در نتیجه جنگ تجاری این کشور با چین در زمینه تحریم هواوی توسط شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزاری مربوط نمی‌شود.

نزدیک به یک ماه پیش آمریکا اقدام به تحریم شرکت هواوی و اضافه کردن آن در لیست سیاه شرکت‌های دارای پشتیبانی از سرویس‌های نرم افزاری کرد. گوگل به طور مشخص امکان ارائه نسخه‌های جدید تائید شده سیستم عامل اندروید و مجوز سرویس‌های نرم افزاری اختصاصی خود را به کاربران ندارند و به همین دلیل شرکت هواوی مجبور است تا از راه‌های جایگزین برای عرضه سرویس‌های نرم افزاری در گوشی‌های آینده خود استفاده کند تا بتواند همانند گذشته امکان استفاده مداوم از دستگاه‌های کاربردی را به کاربران خود ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420