لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 7 مدل جدید مک بوک 12 اینچی را در سامانه اقتصادی اوراسیا به ثبت رساند

اپل 7 مدل جدید مک بوک 12 اینچی را در سامانه اقتصادی اوراسیا به ثبت رساند

شرکت اپل به تازگی اقدام به ثبت 7 مدل جدید مک بوک در دیتابیس اقتصادی اوراسیا کرده است؛ بر این اساس مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و در سال جاری میلادی از 7 مدل جدید لپ تاپ‌های خود رونمایی کند. این محصولات احتمالاً شامل مک بوک 12 اینچی می‌شوند.

شماره مدل این دستگاه‌ها شامل A2141, A2147, A2158, A2159, A2179, A2182 و A2251 می‌شود و اپل خود را برای عرضه این محصولات به بازار جهانی آماده کرده است.

بر اساس قوانین اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شرکت اپل برای فروش محصولات الکترونیکی خود در کشورهای عضو این اتحادیه نظیر روسیه، ارمنستان و برخی کشورهای آسیای میانه و غرب آسیا موظف است تا پیش از عرضه این محصولات اطلاعات آن‌ها را در سامانه این اتحادیه اقتصادی به ثبت برساند.

ثبت این 7 محصول باعث انتشار شایعات متعددی در زمینه تلاش اپل برای آغاز فرایند عرضه و تولید مک بوک‌های 12 اینچی را به راه انداخته است. شرکت اپل از ژوئن 2017 هیچ اقدامی برای به روز رسانی و عرضه نسخه‌های جدید مک بوک‌های 12 اینچی نکرده است. بر این اساس شرکت اپل به‌احتمال زیاد تصمیم دارد تا از سال جاری میلادی توسعه و عرضه مک بوک‌های 12 اینچی را آماده عرضه به بازار کند.

اپل در ثبت این نسخه از سیستم عامل خود تلاش کرده تا آن‌ها را به‌عنوان مجموعه‌ای از کامپیوترهای سبک و قابل حمل معرفی کند که همین مسئله باعث شده تا بسیاری از شایعات در مورد تلاش این شرکت برای عرضه مک بوک‌های 12 اینچی منتشر شود.

مک بوک‌های 12 اینچی از جمله دستگاه‌هایی هستند که شرکت اپل از سال 2015 با تمرکز بر توسعه و ساخت یک کامپیوتر فوق سبک مدیریتی و دانشجویی آماده عرضه کرده است. طراحی این دستگاه‌ها بسیار کوچک بوده و برای مدیران، تجار، مدرس‌ها و دانشجویانی که نیاز به پردازش‌های سنگین ندارند مناسب خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420