لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید لاجیک ایکس پرو با بهینه سازی برای اجرا در مک پرو 2019 آماده می‌شود

نسخه جدید لاجیک ایکس پرو با بهینه سازی برای اجرا در مک پرو 2019 آماده می‌شود

 شرکت اپل از دو روز پیش اقدام به توسعه و عرضه نسخه جدید لاجیک ایکس پرو به همراه بهینه سازی‌های متعدد برای دستگاه‌های جدید خود کرده است. لاجیک ایکس پر از همین حالا یکی از ابزارهای بهینه سازی شده برای مک پرو 2019 به‌حساب میاید.

نسخه جدید لاجیک ایکس پرو با شماره نسخه 10.4.5 از همین حالا برای پشتیبانی از پردازنده جدید اینتل زئون ارائه شده در مک پرو 2019 آماده عرضه شده است. این نرم افزار می‌تواند در مک پرو 2019 برای بسیاری از افراد حرفه‌ای که به دنبال انجام کارهای مناسب و بهبود یافته در زمینه ویرایش موسیقی‌های مختلف هستند، مناسب باشد.

نسخه جدید لاجیک ایکس پرو که برای دستگاه‌های حرفه‌ای شرکت اپل آماده توسعه و عرضه شده است می‌تواند به تمام کاربران یک دستگاه مک پرو اجازه پردازش 1000 ترک صوتی و 1000 ساز نرم افزاری را با سرعت 4 برابر بدهد. در حقیقت این نسخه از لحاظ بازدهی تا 5 برابر نسبت به نسخه‌های پیشین بهینه سازی و قدرتمندتر شده است و به همین دلیل کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این نرم افزار برای مدیریت موسیقی‌ها و آهنگ‌ها و ساخت آثار هنری بهتر استفاده کنند.

لاجیک ایکس پرو همانند فاینال کات ایکس پرو یکی از نرم افزاری‌های حرفه‌ای و انحصاری شرکت اپل است که برای ویرایش فایل‌های موسیقی آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از آن‌ها برای ساخت موسیقی استفاده کنند. این نرم افزار تنها در مک او اس جدید قابل اجرا بوده و کاربران برای دسترسی به آن نیاز به همراه داشتن یک دستگاه مک دارند. این نرم افزار باید به صورت قانونی از طریق سیستم عامل مک او اس آماده عرضه به بازار شود.

این نسخه در حالی آماده عرضه شده است که شرکت اپل اعلام کرده که مک پرو 2019 تا سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420