لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن توییتر در مک با استفاده از پروژه کاتالیست توسعه یافته است

اپلیکیشن توییتر در مک با استفاده از پروژه کاتالیست توسعه یافته است

 نزدیک به دو هفته پیش بود که شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 از پروژه کاتالیست برای توسعه اپلیکیشن‌های آیپد در سیستم عامل مک او اس رونمایی کرده بود و حالا بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که شرکت اپل اپلیکیشن توییتر برای مک او اس را با استفاده از همین پروژه آماده عرضه کرده است.

اپل در معرفی مک او اس کاتالینا در جریان کنفرانس WWDC 2019 از دو قابلیت مهم در این سیستم عامل رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها مربوط به معرفی پروژه کاتالیست می‌شد که از طریق آن‌ها توسعه دهندگان می‌توانستند اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای آی او اس و به صورت ویژه برای آیپد را در مک او اس آماده عرضه و اجرا کنند. قابلیت دومی که اپل در توسعه مک او اس کاتالینا به کاربران و توسعه دهندگان عرضه کرده بود مربوط به بازگشت دوباره اپلیکیشن رسمی توییتر به مک او اس بوده است.

تا پیش از این و مشخصاً در طول سال 2018 میلادی توییتر تصمیم به توقف توسعه و عرضه اپلیکیشن رسمی خود در سیستم عامل مک او اس گرفته بود. این کمپانی اعلام کرده بود که به صورت ویژه تصمیم دارد تا به جای توسعه و عرضه اپلیکیشن‌های مختلف روی عرضه تجربه کاربری بهتر در نسخه وب این شبکه اجتماعی تمرکز کند.

با این حال در توسعه و عرضه نسخه جدید سیستم عامل مک او اس کاتالینا مشخص شده است که شرکت اپل برای بار دیگر توانسته اپلیکیشن رسمی توییتر را به کامپیوترهای مک برگرداند و کاربران از این پس می‌توانند دوباره به آن دسترسی داشته باشند.

بررسی توسعه دهندگان از نسخه بتای عرضه شده از سیستم عامل مک او اس حاکی از آن است که شرکت اپل با استفاده از پروژه کاتالیست اقدام به توسعه و عرضه این اپلیکیشن برای کامپیوترهای مک کرده است و در حقیقت اپلیکیشن توییتر در مک او اس همان نسخه رسمی عرضه شده برای آیپد آن است که از این پسی در مک او اس قابل استفاده و اجرا است.

بر اساس این بررسی‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا مک او اس و آی او اس را با یک دیگر ادغام کند و تجربه‌ای یکپارچه‌تر را به کاربران عرضه کند. هر چند که این شرکت در جریان کنفرانس جدید خود با توسعه آیپد او اس تلاش کرده تا تجربه‌ای متفاوت از آی او اس را برای آیپدها آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420