لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سطح خشونت سایبرپانک 2077 قابل تنظیم است

سطح خشونت سایبرپانک 2077 قابل تنظیم است

 خبرهای مربوط به بازی سایبرپانک 2077 مدت‌ها است که در حال انتشار است و حالا بررسی‌های اولیه از این بازی که در جریان E3 2019 انجام شده حاکی از آن است که کاربران می‌توانند سطح خشونت اعمالی در این بازی را کنترل کنند.

کاربران می‌توانند برای دسترسی به این بازی RPG به صورت دقیق و بر اساس رده بندی سنی خود سطح خشونت آن را مورد تنظیم قرار دهند. بر این اساس این بازی از لحاظ رده بندی سنی می‌تواند تعداد کاربران گسترده‌تری در سراسر جهان داشته باشد.

بحث سطح خشونت به نمایش در آمده در بازی‌های ویدیویی معمولاً یکی از چالش برانگیز ترین مسائل برای استودیوهای بازی سازی است. این مسئله باعث شده تا برخی از کشورها اجرای تعدادی از بازی‌های پرطرفدار نظیر پابجی را در کشور خود ممنوع کنند.

بر این اساس مشخص شده است که بازی سایبرپانک 2077 قرار است در آینده نزدیک محدودیت‌های مشخصی را برای رده بندی سنی در نظر بگیرد تا امکان اجرای آن در کشورهای مختلف در کشورهای گوناگون با مشکل مواجه نشود. گفتنی است که این بازی مدت‌ها است که رونمایی شده و در جریان E3 2019 استودیوی توسعه دهنده آن اقدام به انتشار تریلری از این بازی کرده است.

این بازی قرار است در آینده نزدیک و در سال آینده آماده عرضه برای کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی از طریق سرویس‌های پخش بازی مختلف شود. تریلر این بازی حاکی از آن است که کیانو رویز، بازیگر سرشناس سه‌گانه ماتریکس در آن حضور دارد و در آینده نزدیک قرار است آماده عرضه عمومی به کاربران مختلف شود.

سایبرپانک 2077 یکی از پرطرفدارترین و پر خواهان‌ترین بازی‌های کامپیوتری جدید است که بسیاری از گیمرها مدت‌ها است که منتظر عرضه عمومی آن در سرویس‌های پخش بازی هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420