لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه آی او اس 13 و آیپد او اس را از همین حالا نصب کنیم؟

چگونه آی او اس 13 و آیپد او اس را از همین حالا نصب کنیم؟

شرکت اپل حدود دو هفته پیش از آی او اس 13 و آیپد او اس در جریان رویداد روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رونمایی کرد. این نسخه جدید از سیستم عامل‌های اپل از سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به صورت عمومی خواهند بود.

اپل از همین حالا روند عرضه نسخه‌های بتای آی او اس 13 و آیپد او اس را به توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری را خریداری کرده‌اند ارائه داده است. با این حال کاربران عادی برای نصب نسخه‌های بتا باید تا ماه جولای صبر کنند؛ اما این مسئله لزوماً به معنا این نیست که کاربران امکان نصب آی او اس 13 یا آیپد او اس را روی دستگاه‌های خود را ندارند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با استفاده از روش‌های غیرمستقیم آی او اس 13 و آیپد او اس را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. 

هشدار: توصیه می‌شود تا آی او اس 13 و آیپد او اس بتا را نصب نکنید!

 با وجود اینکه شما می‌توانید از همین حالا اقدام به دانلود و نصب آیپد او اس و آی او اس 13 روی دستگاه‌های خود کنید، توصیه می‌شود تا از انجام این کار خودداری کنید و تا زمان عرضه نهایی این نسخه صبر کنید. آی او اس 13 و آیپد او اس دارای باگ‌های شناخته شده‌ای هستند که روند کاربری را با مشکل مواجه می‌کنند. علاوه بر این، روش نصب غیرمستقیم این محصولات نرم افزاری باعث می‌شود تا احتمال خرابی در دستگاه‌های در حال نصب این نسخه‌های بتا افزایش پیدا کند. بر این اساس، به کاربران توصیه می‌شود تا از انجام این کار خودداری کنند.

نکته مهم: این مطلب صرفاً به درخواست مکرر برخی از کاربران منتشر شده است و اِن آی سی هیچ مسئولیتی در برابر خرابی‌های ناشی از نصب زودهنگام نسخه‌های بتا در دستگاه‌های شما ندارد.

نکته دیگر: در هنگام نصب این نسخه تمام اطلاعات دستگاه شما پاک می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از انجام این کار حتماً از اطلاعات دستگاه خود بکاپ تهیه کنید.

نکته پایانی: فرایند انجام این کار ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند. علاوه بر اینکه وب سایت معرفی شده در این مطلب برای دانلود فایل IPWS آی او اس 13 و آیپد او اس به‌اندازه منابع رسمی اپل معتبر نیستند و به همین دلیل توصیه می‌شوند تا به هیچ منبعی غیر از منبع رسمی اپل اعتماد نکنید. 

 چگونه آی او اس 13 و آیپد او اس را از همین حالا نصب کنیم؟

برای انجام این کار نیاز به اتصال آیفون یا آیپد به یک کامپیوتر مک به همراه نرم افزار آیتونز و کابل لایتنینگ سالم دارید.

شما می‌توانید فایل IPSW آی او اس 13 و آیپد او اس بتا که برای توسعه دهندگان ارائه شده است را از طریق وب سایت iPhoneHacks دانلود کنید.

پس از دانلود این نسخه، کافی است دستگاه را به حالت ریکاوری برده و از طریق نرم افزار آیتونز فایل IPSW را روی دستگاه خود نصب کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420