لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل پیکسل 4 همانند آیفون ایکس آی دارای دوربین مربعی خواهد بود

گوگل پیکسل 4 همانند آیفون ایکس آی دارای دوربین مربعی خواهد بود

 شرکت گوگل شب گذشته اعلام کرد که تصمیم به استفاده از دوربین مربعی مشابه با طراحی احتمالی آیفون ایکس آی در تولید گوگل پیکسل 4 دارد.

تلفن هوشمند آینده شرکت گوگل که قرار است با عنوان گوگل پیکسل 4 آماده عرضه شود، دارای دوربین پشتی با طراحی مربعی است که مجهز به سه لنز جداگانه است که به طور کامل مشابه با طراحی احتمالی آیفون ایکس آی است.

تا پیش از این و مشخصاً از اواخر سال 2018 میلادی شایعات متعددی از منابع خبری مختلف در مورد طراحی آیفون ایکس آی و دیگر گوشی‌های مدل 2019 اپل منتشر شده بود که حاکی از تلاش این شرکت برای استفاده از طراحی مربعی در دوربین به همراه سه لنز در بخش پشتی آن‌ها بود. بر اساس این شایعات، آیفون ایکس آی و آیفون ایکس آی مکس قرار است دارای دوربین سه لنز به همراه چیدمان مثلثی در قالب یک مربع بزرگ باشد.

در این میان، مشخص شده است که شرکت گوگل نیز تصمیم دارد تا در طراحی گوگل پیکسل 4 از این دوربین استفاده کند. طراحی گوگل پیکسل 4 قرار است با کمی تفاوت نسبت به آیفون ایکس آی آماده عرضه شود. بنابراین، شرکت گوگل نحوه چیدمان مثلثی گوشی جدید خود را نسبت به آیفون ایکس آی تغییر خواهد داد.

گفتنی است که تصویر گوگل پیکسل 4 از طرف حساب رسمی توییتر شرکت گوگل منتشر شده است و قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار شوند. گفتنی است که شرکت گوگل تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را با نمایشگر ال سی دی آماده عرضه کند و در توضیحات خود اعلام کرده که این دستگاه احتمالاً از سنسورهای ویژه و خاصی پشتیبانی می‌کند که در تلفن‌های هوشمند پیشین قرار نگرفته بودند.

علاوه بر این، شرکت اپل نیز از همین طراحی برای تولید آیفون ایکس آی و دیگر گوشی‌های 2019 خود استفاده می‌کند و آن‌ها را در جریان رویداد پاییزی خود در سپتامبر 2019 رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373