لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش پاور بیتس پرو در برخی از کشورها با تأخیر آماده عرضه می‌شود

فروش پاور بیتس پرو در برخی از کشورها با تأخیر آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم گرفته تا عرضه هندزفری بلوتوثی پاور بیتس پرو را در برخی از کشورها با تأخیر مواجه کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده شرکت اپل پیش فروش این محصول را از همین حالا در اتریش، برزیل، بلژیک، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، کره جنوبی، مکزیک، هلند، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، تایوان در کنار آمریکا آغاز کرده است و اعلام کرده که برخی از کشورها تا ماه جولای برای عرضه این محصول باید صبر کنند.

این محصول در حال حاضر در آلمان، فرانسه، انگلستان و آمریکاآماده فروش شده است با این حال کاربران کشورهای دیگر برای خرید پاور بیتس پرو با محدودیت همراه هستند و باید تا زمان عرضه نهایی آن منتظر بمانند. بر این اساس پاور بیتس پرو در حال حاضر به صورت محدود در کشورهایی نظیر ایران آماده فروش و عرضه شده است؛ با این حال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک با افزایش حجم عرضه و فروش این محصول در بازار جهانی، میزان خرید آن نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

پاور بیتس پرو مهم‌ترین هندزفری بلوتوثی و بی‌سیم برند بیتس هست که تحت نظارت شرکت اپل طراحی و توسعه پیدا کرده است. این محصول دارای تراشه H1 بوده و همانند ایرپادهای نسل دوم دارای کیفیت صدای بهتر و بهینه سازی شده تری است. گفتنی است که شرکت اپل در توسعه و عرضه این محصول از باتری با ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به تمامی نسخه‌های ایرپاد استفاده کرده تا کارکرد طولانی مدت آن اختلالی در روند کاری دستگاه‌ها ایجاد نکند.

پاور بیتس پرو همچنین یکی از بهترین دستگاه‌ها از لحاظ مقاومت در برابر نفوذ مایعات و آب به حساب میاید که می‌تواند برای استفاده‌های ورزشی و کارهای مختلف مناسب باشد. گفتنی است که پاور بیتس پرو یکی از بهترین جایگزین‌های اسپرت و کاربردی برای ایرپادهای بی‌سیم اپل است که با طراحی ویژه و در رنگ‌های متفاوت آماده عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420