لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری آیفون 11 آر احتمالاً تا 6 درصد ظرفیت بزرگ‌تری دارد

باتری آیفون 11 آر احتمالاً تا 6 درصد ظرفیت بزرگ‌تری دارد

بررسی‌ها و شایعات اخیر حاکی از آن است که باتری آیفون 11 آر که به احتمال زیاد به عنوان نسخه جدید آیفون XR رونمایی و معرفی می‌شود تا شش درصد باتری بزرگ‌تری دارد.

بر اساس شنیده‌های منتشر شده توسط وب سایت خبری The Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا حجم بیشتری از باتری را در آیفون 11 آیفون آر تعبیه کند. بر این اساس باتری آیفون 11 آر دارای بیشترین حجم از ظرفیت و دوام انرژی خواهد بود.

تا پیش از این اپل در تبلیغات آیفون XR همواره تلاش کرده بود تا قدرت و ظرفیت باتری این تلفن هوشمند را در مقایسه با محصولات دیگر بررسی کند و از آن طریق به کاربران ثابت کند که این محصول دارای ظرفیت باتری بیشتری نسبت به دستگاه‌های دیگر است.

اما حالا بررسی‌ها گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ظرفیت باتری آیفون 11 آر قرار است به 3110 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کند که نسبت به ظرفیت 2942 میلی آمپر ساعتی آیفون XR تا 5 درصد افزایش داشته است.

The Elec اعلام کرده که اطلاعات خود را از یک شرکت عضو زنجیره تأمین قطعات آیفون‌ها دریافت کرده است شرکت Ameperx Technology Limited که مدت‌ها است به عنوان تأمین کننده باتری‌های تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کند تائید کرده که باتری آیفون 11 آر با ظرفیت بیشتری آماده عرضه می‌شود. گفتنی است که اطلاعاتی منتشر شده حاکی از آن است که شرکت یاد شده تا تاریخ 9 ژوئن فرایند تأمین و تولید قطعات باتری آیفون 11 آر را به پایان رسانده و از همین حالا شرکت چینی Huapu Technology وظیفه بسته بندی و آماده سازی آن‌ها برای قرار گرفتن در خط تولید آیفون‌ها در کارخانه فاکس‌کان را آغاز کرده است.

گفتنی است که اپل به احتمال زیاد مدل‌های 2019 تلفن‌های هوشمند آیفون خود را در سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373