لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً واحد تولید مودم اینتل را خریداری می‌کند

اپل احتمالاً واحد تولید مودم اینتل را خریداری می‌کند

 شایعات زیادی در مورد تلاش اپل در زمینه خودکفا شدن در زمینه تأمین قطعات تراشه‌های ارتباطی به کار رفته در آیفون‌ها و آیپدها وجود دارد و حالا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا واحد تولید تراشه‌های مودم اینتل را خریداری کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط وب سایت The Information شرکت اپل از همین حالا رایزنی‌های مختلف را با مدیران اینتل بر سر خرید واحد تولید تراشه‌های مودم موبایل‌ها را انجام داده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده اپل تصمیم دارد تا واحد تولید تراشه‌های این شرکت را در آلمان خریداری کند و پس از آن به صورت خودکفا به تولید و عرضه تراشه‌های ارتباطی به کار رفته در دستگاه‌های هوشمند خود بپردازد.

The Information اعلام کرده که توافق و همکاری انجام شده میان اپل و اینتل شامل خط تولید مودم‌های ارتباطی به همراه حق استفاده از تمامی پتنت‌های این شرکت در سراسر جهان است. این قرار داد قرار است امکان تولید برخی از تراشه‌های نیمه هادی را به شرکت اپل ارائه دهد. در این توافق اپل تصمیم دارد تا نزدیک به 600 میلیون دلار هزینه کند و بیش از 300 نفر از کارکنان اینتل را به استخدام خود درآورد.

دو کمپانی یاد شده فعالیت خود را از سال گذشته بر سز تصاحب خط تولید تراشه‌های اینتل انجام داده‌اند اما این مذاکرات تا به امروز به ثبت نرسیده بودند. اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی این قرار داد را به صورت رسمی به ثبت برساند و فرایند تحقیق و توسعه این محصولات را آغاز کند.

گفتنی است که اپل در چند سال گذشته با چالش‌های زیادی بر سر تأمین قطعات ارتباطی آیفون‌ها مواجه بوده و به همین دلیل تصمیم دارد تا در این زمینه خودکفا شود و پس از پایان یافتن قرارداد همکاری با کوالکام به صورت مستقیم وارد عرصه تولید تراشه‌های ارتباطی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373