لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف پروژ iPad pro توسط اپل

توقف پروژ iPad pro توسط اپل

بر اساس یک سری گزارش ها ، اپل پروژه ی iPad Pro با نمایشگر ۱۲.۵ اینچی را متوقف کرده. آن دسته از علاقمندان که اخبار تبلت های ۱۳ اینچی اپل را پی گیری می کردند، فعلا باید این پروژه را فراموش کنند.

آی پد پرو 12.5 اینچی

بر اساس گزارشهای جدید شرکت کوپرتینو به خاطر مشکلات متعدد در ارایه این محصول موقتا این پروژه را متوقف کرده. با استناد به مسیر های تامین منابع ، امروز دیجی تایمز گزارش داد؛ مشکلات مختلفی در تولید این دستگاه به وجود آمده. بزرگترین مشکل پیش روی این پروژه مشکلات توسعه دهندگان و همچنین حمایت و پشتیبانی از اکوسیستم آن خواهد بود. به دنبال شایعات این محصول در اطراف اپل، سامسونگ تبلت ۱۲.۲ اینچی خود را ارایه داد،. هر چند هنوز برای اظهار نظر شاید کمی زود باشد اما دیجی تایمز پیش بینی فروش این محصول را کمتر از ۱ میلیون دستگاه در سال می داند.

آِی پد پرو 12.5 اینچی

پروژه iPad Pro فعلا متوقف است و آنچه در اینباره مسلم است عدم ارایه این محصول طی سال جاری و سال آینده است. همیشه در اخبار راجع به این محصول ابهاماتی وجود داشته ، از جمله کیفیت تصویر و یا ارایه نرم افزارهای خاص آن در آی او اس و همچنین طراحی ظاهری آن و صد البته قابلیت های ارگنومیک این دست گه. البته از قرار معلوم اپل هم پاسخی برای این جوابها ندارد. این پروژه موفتا متوقف شده و پرونده ی آن فعلا بسته می ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420