لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن آیکلاود برای ویندوز تغییر کرد

اپلیکیشن آیکلاود برای ویندوز تغییر کرد

 شرکت اپل در راستای تغییر روند کاربری آیتونز و نرم افزارهای ارائه شده برای انتقال اطلاعات دستگاه‌های همراه مبتنی بر آی او اس به تازگی اقدام به عرضه نسخه جدید نرم افزار آیکلاود در مایکروسافت استور برای سیستم عامل ویندوز 10 کرده است.

این نرم افزار در حقیقت رابط جایگزین آیتونز برای دسترسی به درایو ذخیره سازی ابری آیکلاود و دسترسی به تصاویر، ایمیل‌ها، مخاطبین، تقویم، یادآورها و بوک مارک‌های ذخیره شده در سافاری است.

کاربران کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز از این پس می‌توانند با آپدیت و دانلود این نرم افزار به صورت بهینه‌تر به محتوای داخل حساب کاربری آیکلاود دسترسی داشته باشند و همچنین به صورت سریع‌تر آیفون، آیپد و آیپاد تاچ را در این کامپیوترها مدیریت کنند.

تا پیش از این کاربران دستگاه‌های ویندوزی برای دسترسی به محتوای ذخیره شده در آیفون‌ها و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس محدود به استفاده از نرم افزار آیتونز در دستگاه‌های خود بودند و حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که کاربران دستگاه‌های ویندوزی از این پس با استفاده از نرم افزار آیکلاود به این بخش دسترسی خواهند داشت و محدودیت‌های مربوط به آیتونز برای بکاپ گرفتن و ریستور کردن اطلاعات را نخواهند داشت.

گفتنی است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با توسعه و عرضه نسخه نهایی مک او اس کاتالینا قابلیت‌های مشابهی را به کاربران کامپیوترهای مک برای انتقال اطلاعات میان کامپیوترهای دسکتاپ و دستگاه‌های همراه مبتنی بر آی او اس و مک او اس را فراهم کند.

کاربران کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز از این پس با استفاده از نرم افزار جدید آیکلاود می‌توانند بوک مارک‌های سافاری را با گوگل کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و اینترنت اکسپلورر همگام سازی کنند تا از آن طریق تجربه‌ای یک پارچه‌تر برای استفاده از دستگاه‌های همراه و دسکتاپ خود داشته باشند.

برای دانلود و نصب این نسخه از نرم افزار، کاربران می‌توانند به مایکروسافت استور ارائه شده در ویندوز 10مراجعه کنند و ابزار جدید شرکت اپل را دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420