لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمازون با پشت سر گذاشتن اپل و گوگل به ارزشمندترین کمپانی دنیا تبدیل شد

آمازون با پشت سر گذاشتن اپل و گوگل به ارزشمندترین کمپانی دنیا تبدیل شد

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت آمازون توانسته در سال جاری میلادی با پشت سر گذاشتن اپل و گوگل به ارزشمندترین کمپانی دنیا تبدیل شود.

این گزارش توسط کمپانی آماری کانتر منتشر شده است که بر اساس درآمد و ارزش سهام آن‌ها در سال جاری میلادی دسته بندی کرده است. در این گزارش آمازون با 52 درصد افزایش ارزش برند توانسته مقام خود را دو رتبه افزایش دهد و جایگاه سوم به اول ارتقا پیدا کند. در این میان ارزش برند از آمازون در سال 2019 میلادی به 315.5 میلیون دلار رسیده است.

پس از آمازون، به ترتیب شرکت اپل، گوگل، مایکروسافت و ویزا در مقام‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند و شرکت فیس بوک در جایگاه ششم این لیست قرار گرفته است.

دو شرکت چینی علی بابا و تنسنت نیز توانسته‌اند به ترتیب در مقام هفتم و هشتم این لیست قرار گیرند. این لیست نشان دهنده آن است که آمریکا میزبان بیشترین شرکت‌های ارزشمند در سراسر دنیا است و پس از آن چین دارای شرکت‌های ارزشمند در سراسر جهان است.

اپل تا پیش از این برای چندین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا شناخته شده بود و حالا بررسی‌های کانتر نشان می‌دهد که این کمپانی در سال جاری میلادی به دلیل کاهش میزان فروش آیفون‌ها در بازار چین با کاهش قابل توجهی در سهام خود مواجه شد و در نهایت مجبور به تغییر سیاست‌های تجاری خود شد.

اپل از ابتدای سال جاری میلادی سیاست‌های جدیدی را برای عرضه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدید به کار گرفته و از آن طریق توانسته ارزش سهام خود را برای بار دیگر به یک تریلیون دلار برساند و به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و مشکلات سال گذشته خود را جبران کند.این شرکت احتمالاً در سال آینده می‌تواند جایگاه خود را به عنوان ارزشمندترین کمپانی دنیا از آمازون پس بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373