لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی اونجرز در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

بازی اونجرز در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

 شرکت اسکور انیکس در جریان رویداد خود در کنفرانس E3 2019 اقدام به انتشار اطلاعاتی مهم در مورد تلاش برای عرضه بازی اونجرز کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از اسکور انیکس، بازی اونجرز مهم‌ترین کاراکترهای این داستان ابرقهرمانی را شامل شده است. این ابرقهرمانان شامل ثور، مدر آهنی، بلک ویدیو، هالک و کایتان آمریکا می‌شود که قرار است در بازی جدید اسکور انیکس نقش‌های مهمی را ایفا کنند.

این بازی‌ها قرار است برای اولین بار به صورت بتا برای پلی استیشن 4 آماده عرضه شود و کاربران این کنسول می‌توانند از تاریخ 15 می 2020 به این بازی ویژه دسترسی داشته باشند. این بازی قرار است با صداگذاری دقیق با بازیگرانی متفاوت که صدایی مشابه نسبت به بازیگران اصلی فیلم‌های آن دارند آماده ساخت شود.

بازی اونجرز قرار است با همکاری اسکور انیکس به همراه ایدوس و چند شرکت دیگر آماده عرضه شود. این بازی‌ها برای مدت زمانی مشخص قرار است به صورت عمومی آماده عرضه به بازار شوند و کاربران می‌توانند از سال 2020 به آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که اسکور انیکس هنوز اطلاعاتی از عرضه این بازی برای کنسول ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و مک او اس نکرده است با این حال به نظر نمی‌رسد که این بازی به صورت اختصاصی فقط برای کنسول پلی استیشن 4 آماده عرضه و انتشار باشد و قطعاً کاربران در آینده نزدیک می‌توانند این بازی را در کنسول‌های دیگر نیز اجرا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که اسکور انیکس شب گذشته کنفرانس اختصاصی خود برای بازی‌های کامپیوتری، را برگزار کرده است و امشب قرار است شرکت نینتندو کنفرانس اختصاصی خود در جریان E3 2019 را آماده برگزاری می‌کند. موارد معرفی شده در این کنفرانس‌ها قرار است در اواخر سال 2019 میلادی به بعد آماده عرضه به صورت عمومی در میان تمامی کاربران شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420