لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی محبوب‌ترین بازی موبایل در جهان شد

پابجی محبوب‌ترین بازی موبایل در جهان شد

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نسخه موبایل پابجی به مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازی موبایل در جهان تبدیل شده است.

بر اساس گزارش فاینشیال تایمز شرکت بازی پابجی با فروش 146 میلیون دلار در ماه گذشته بیشترین رشد را نسبت به بازی‌های دیگر حوزه موبایل داشته است.

این بازی که همکاری مشترک یک شرکت کره‌ای با کمپانی چینی تنسنت است، در چند ماه گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و به همین دلیل بیشتری درآمد را در میان بازی‌های دیگر داشته است. بر اساس بررسی‌های دیگر، پابجی توانسته در هر ماه بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند و به همین دلیل درآمد قابل توجهی نسبت به بازی‌های مشابه در حوزه موبایل داشته است.

پابجی موبایل به خاطر موفقیت و افزایش تعداد کاربر در بازار پرجمعیت هند و چین به درآمد و رشد بسیار زیادی رسیده است و با وجود محدودیت‌های سنی که اخیر کشورها علیه آن‌ها اعمال کرده‌اند، مشخص شده است که کاربران تمایل زیادی به اجرای این بازی در موارد مختلف داشته‌اند و این بازی عملکرد بسیار موفقی نسبت به موارد مشابه داشته است. محدودیت‌های اعمال شده در این بازی در برخی از کشورهای برای اجرای آن برای کاربران 12 تا 18 سال اعمال شده است.

این گزارش در جریان نمایشگاه E3 2019 مشخص شده است که حاکی از موفقیت بی‌چون و چرای پابجی در حوزه بازی‌های کامپیوتری مختلف است. این بازی علاوه بر دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس، برای کنسول‌های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز آماده عرضه شده است. در لیست بازی‌های پرطرف‌دار، پس از پابجی، بازی Honor of Kings در رتبه دوم بازی‌های پر طرفدار حوزه موبایل قرار گرفته است که 125 میلیون دلار در ماه گذشته درآمد داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420