لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون LLA در سال 2019 خارج چین اسمبل می‌شود

آیفون LLA در سال 2019 خارج چین اسمبل می‌شود

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا برای دور زدن تحریم‌های اعمالی دولت آمریکا و مقابله با تعرفه مالیاتی این کشور، تولید آیفون LLA را به خارج چین انتقال دهد.

دولت آمریکا تا پیش از این تعرفه مالیاتی ورود محصولات تولید شده در چین را به داخل خاک ایالات متحده آمریکا را تا 25 درصد افزایش داده بود. این در حالی است که تمامی آیفون‌های تولید شده توسط اپل به غیر از آیفون SE و نسخه‌های جدید 6S و 6S Plus در کشور چین و توسط کارخانه فاکس‌کان تولید و عرضه می‌شدند.

افزایش تعرفه‌های مالیاتی آمریکا در نتیجه جنگ تجاری با چین باعث گمانه زنی‌هایی در مورد تلاش اپل برای اسمبل و تولید آیفون‌ها خارج از کشور چین شده بود. اما حالا این کارخانه اعلام کرده که فقط تولید آیفون LLA که برای پارت نامبر آمریکا است را به کشور دیگری انتقال می‌دهد و همچنان تولید آیفون‌ها با پارت نامبرهای دیگر را داخل چین انجام می‌دهد.

بر این اساس، مشخص شده است که آیفون LLA از این پس در تمامی مدل‌ها خارج از خاک چین تولید می‌شود. این آیفون‌ها در تمامی مدل‌ها از آیفون XS و XS Max و نسخه‌های قدیمی‌تر گرفته تا آیفون‌هایی که قرار است در سال 2019 معرفی و عرضه شوند در خاک کشور دیگری اسمبل شوند. بررسی‌های وال استریت ژورنال و خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً تولید آیفون LLA را به کارخانه‌های سنگاپور یا ویتنام واگذار می‌کند و نوشته پشت سری آیفون LLA جدید به Designed by Apple in California, Assembled in Vietnam / Singapore تغییر خواهد کرد.

گفتنی است که تمامی آیفون‌های عرضه شده با پارت نامبرهای دیگر که برای کشورهای مختلف جهان به غیر از آمریکا آماده عرضه می‌شوند، همچنان در همان کارخانه فاکس‌کان چین تولید و اسمبل خواهند شد و عبارت پشت دستگاه‌های آن به Designed by Apple in California, Assembled in China باقی خواهد ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420