لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپلی 2 برای دستگاه‌های هوشمند سازی خانه آماده راه اندازی شد

ایرپلی 2 برای دستگاه‌های هوشمند سازی خانه آماده راه اندازی شد

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 اقدام به توسعه و عرضه قابلیت جدیدی برای اتصال دستگاه‌های هوشمند سازی خانه از طریق ایرپلی 2 را کرده است.

این کمپانی تا پیش از این با توسعه هوم کیت تلاش کرده بود تا رابطی یکپارچه برای مدیریت ابزارهای خانه هوشمند را ارائه دهد و حالا در آی او اس 13 مشخص شده که ایرپلی 2 می‌تواند به ابزارهای مبتنی بر هوم کیت متصل شود. اتصال هوم کیت به ایرپلی 2 باعث می‌شود تا بسیاری از ابزارهای هوشمند سازی خانه برای کار با دستگاه‌های همراه شرکت اپل نیازی به دسترسی به اپلیکیشن جداگانه یا هاب های اختصاصی نداشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم از طریق ارتباط وای فای امکان کنترل موارد مختلف را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که هوم کیت به عنوان بستر نرم افزاری کنترل ابزارهای هوشمند سازی خانه می‌تواند بسیاری از موارد نظیر خاموش یا روشن کردن چراغ‌های خانه، باز یا بسته کردن درب منزل و اتاق‌ها، اسپیکرها و سیستم‌های پخش موسیقی و اجاق‌های گاز را به کاربران بدهد و کاربران می‌توانند از طریق این رابط به صورت هوشمند و سریع از آیفون یا آیپد خود برای کنترل این موارد استفاده کنند.

گفتنی است که بسترهای مربوط به خانه‌های هوشمند اغلب با سرویس نرم افزاری هوم کیت سازگاری دارند و نیازی به نصب اپلیکیشن‌های مجزا برای دسترسی به قابلیت‌های مختلف و کنترل آن‌ها را ندارند.

آی او اس 13 که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود امکانات بیشتری برای کنترل سریع و بهینه دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نسخه به احتمال زیاد در سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه نهایی به کاربران عادی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420