لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلکسیون جدید هدفون‌های بیتس سولو 3 آماده عرضه شد

کلکسیون جدید هدفون‌های بیتس سولو 3 آماده عرضه شد

 شرکت اپل با نزدیک شدن فصل تابستان کلکسیون جدید هدفون‌های بیتس سولو 3 را آماده عرضه در وب سایت رسمی خود کرده است.

این کلکسیون شامل چهار رنگ جدید از هدفون‌های بیتس سولو 3 می‌شود که به تازگی آماده عرضه شده‌اند که برای مدت زمان محدودی و مشخصاً در طول تابستان 2019 آماده عرضه خواهند شد. این رنگ‌ها شامل رنگ زرد و آبی آسمانی، سفید و قرمز، آبی سیر و کرم در کنار قرمز و بنفش می‌شوند.

این محصولات قرار است با قیمت 199.95 دلار آماده عرضه به بازار شوند و اپل این محصولات را برای مدت زمانی محدود آماده عرضه می‌شوند. بیتس سولو 3 یکی از مهم‌ترین هدفون‌های سری بیتس شرکت اپل است که برای استفاده به صورت بی‌سیم و باسیم مناسب هستند.

کاربران این هدفون می‌توانند برای مدت زمان مشخص و تا زمانی که باتری دستگاه شارژ دارد از گوش کردن موسیقی لذت ببرند. علاوه بر این کاربران با استفاده از جک 3.5 میلی متری قرار داده شده در بیتس سولو 3 می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی موسیقی‌های مختلف را از آیفون، آیپاد و دستگاه‌های دیگر به هدفون انتقال دهند و از گوش کردن آن‌ها لذت ببرند.

بیتس سولو 3 تحت امتیاز شرکت اپل توسعه و طراحی شده است و به همین دلیل سازگاری کامل با سری دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی دارد. اپل در توضیحات این محصول نوشته که شارژ کامل باتری بیتس سولو 3 می‌تواند تا 40 ساعت به پخش موسیقی کمک کند.

بیتس سولو 3 مجهز به تراشه W1 است و همانند ایرپاد نسل اول می‌تواند به صورت هوشمند موسیقی‌ها و شدت صدای در حال پخش را مورد کنترل قرار دهد.

گفتنی است که تمامی مدل‌های بیتس سولو 3 به غیر از این چهار رنگ جدید و نسخه اختصاصی میکی ماوس آن توقف تولید شده‌اند و دیگر تولید نمی‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373