لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه و فروش مک پرو 2019 مشخص شد

تاریخ عرضه و فروش مک پرو 2019 مشخص شد

 تنها دو هفته از زمان معرفی مک پرو 2019 در جریان رویداد روز اول کنفرانس WWDC 2019 می‌گذرد و حالا شرکت اپل به صورت رسمی زمان عرضه و فروش این محصول را مشخص کرده است.

شرکت اپل صفحه مربوط به مک پرو را در وب سایت رسمی خود آپدیت کرده و اعلام کرده که این محصول در سپتامبر 2019 (بازه میان شهریور تا مهر 1398) آماده عرضه به بازار خواهد شد. اپل با وجود این که هفته گذشته این محصول را آماده معرفی کرد؛ اما به تازگی صفحه آن را در وب سایت رسمی خود آپدیت کرده است. تا پیش از این اپل معمولاً محصولات معرفی شده خود در جریان رویدادها و کنفرانس‌ها را به محض پایان یافتن رویداد در وب سایت رسمی خود قرار می‌داد.

شرکت اپل در بخش معرفی مک پرو تنها به قابلیت‌ها و توانایی‌های این محصول اشاره کرده است و هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نسخه‌های کاستوم شده آن منتشر نکرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که این محصول برای عرضه اولیه در آمریکا آماده شده است و در آینده برای کشورهای دیگر آماده عرضه می‌شود.

اپل همچنین از کاربران درخواست کرده تا در صورت تمایل برای خرید مک پرو 2019 ایمیل خود را در وب سایت رسمی وارد کنند تا از آن طریق به محض آغاز فروش و عرضه آن کاربران بتوانند اقدام به خرید آن کنند.

گفتنی است که مک پرو مهم‌ترین و قدرتمندترین کامپیوتر تولید شده توسط شرکت اپل است و به همین دلیل افراد حرفه‌ای که نیاز به یک ورک استیشن قدرتمند دارند می‌توانند آن را خریداری کنند.

شرکت اپل همچنین نمایشگر XDR مخصوص مک‌ها را نیز برای عرضه در این تاریخ آماده کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند این محصول را نیز در کنار مک پرو خریداری کنند. البته باید گفت که استفاده از این نمایشگر صرفاً محدود به مک پرو نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420