لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.3.2 برای رفع مشکل دوربین آیفون 8 پلاس منتشر شد

آی او اس 12.3.2 برای رفع مشکل دوربین آیفون 8 پلاس منتشر شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به توسعه و عرضه آپدیت آی او اس 12.3.2 کرده است که در آن مشکلات دوربین آیفون 8 پلاس را برطرف کرده است.

تا پیش از این برخی از کاربران آیفون 8 پلاس گزارش‌هایی را مبنی بر وجود مشکلات مختلف در ثبت تصاویر پرتره را منتشر کرده بودند و حالا شرکت اپل در توسعه آی او اس 12.3.2 اقدام به رفع این مشکل کرده است. آی او اس 12.3.2 یکی از آپدیت‌های جزئی زیر شاخه آی او اس 12.3 به حساب میاید که صرفاً برخی از باگ‌های مربوط به کارکرد دستگاه‌های مختلف را برطرف می‌کند. این به روز رسانی نشان می‌دهد که مشکل آیفون 8 پلاس ریشه سخت افزاری ندارد و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری قابل رفع است.

شرکت اپل این آپدیت را برای تمامی دستگاه‌های آیفون آماده عرضه نکرده است و تنها به آیفون 8 پلاس محدود است. به همین دلیل کاربران آیفون‌های دیگر به این آپدیت دسترسی ندارند. کاربران آیفون 8 پلاس می‌توانند با دانلود و نصب این آپدیت مشکلات مربوط به ثبت تصاویر پرتره را برطرف کنند و دیگر با مشکلات مربوط به تار شدن تصاویر پرتره مواجه نباشند.

گفتنی است که این آپدیت فعلاً محدود به آیفون 8 پلاس است و ممکن است در روزهای آینده برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس آماده عرضه شود. قطعاً در صورت عرضه این به روز رسانی برای آیفون‌های دیگر، مشکلات احتمالی که در این تلفن‌های هوشمند وجود دارد برطرف خواهد شد و با آی او اس 12.3.2 کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند و دیگر با باگ‌های نرم افزاری مواجه نباشند.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی کاربران نیازی به اتصال آیفون به کامپیوترهای ویندوزی یا مک ندارند و تنها کافی است به صورت OTA و با مراجعه به Settings > General > Software Update در آی او اس این به روز رسانی را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420