لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر احتمالی از قاب آیفون 11 منتشر شد

تصویر احتمالی از قاب آیفون 11 منتشر شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر سال جاری میلادی از آیفون 11 رونمایی کند و حالا شایعات در مورد این خصوصیات این تلفن هوشمند در حال انتشار است. در این میان تصاویری از قاب آیفون 11 و خصوصیات آن منتشر شده است.

این قاب‌ها بر اساس شایعات منتشر شده در مورد آیفون 11 و دیگر آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 ساخته شده‌اند. به همین دلیل این قاب‌ها به طور کامل مطابق بر شایعاتی هستند که در طول ماه‌های گذشته منتشر شده‌اند. 

قاب آیفون 11 نشان دهنده آن است که اپل در تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند 2019 خود تصمیمی برای تغییر ابعاد دستگاه‌ها ندارد و آیفون 11 و آیفون 11 مکس با همان ظاهر مشابه با آیفون XS و XS Max آماده عرضه می‌شوند.

مهم‌ترین تغییراتی که در ابعاد این تلفن‌های هوشمند اعمال شده به نحوه طراحی دوربین آن‌ها باز می‌گردد که نشان دهنده آن است که دوربین سه لنزه با طراحی مربعی قرار است در آیفون 11 آمادهعرضه شوند. بر این اساس آیفون 11 دارای نمایشگر 5.8 اینچی و آیفون 11 مکس دارای نمایشگر 6.5 اینچی هستند. 

بررسی‌های منتشر شده حاکی از آن است مدلجدید آیفون XR نیز قرار است دارای دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود باشد و بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر از این دستگاه هوشمند مقرون به صرفه برای تصویر برداری و عکاسی با کیفیت‌تر استفاده کنند. این رندرها و ماکت‌های منتشر شده حاکی از آن است که مهم‌ترین تغییراتی که شرکت اپل در توسعه و عرضه آیفون‌های 2019 ارائه می‌دهد شامل بهبود روند کاری دوربین این تلفن‌های هوشمند می‌شود. گفتنی است که با وجود انتشار این تصاویر هنوز منابع رسمی اپل در مورد طراحی حتی نام گذاری آیفون‌های 2019 ادعایی را مطرح نکرده‌اند و باید تا شهریور سال جاری منتظر بود و دید که اپل تلفن‌های هوشمند خود را با چه تغییری روانه بازار می‌کند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420