لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت چه گذشت؟

در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت چه گذشت؟

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس اخیر خود در نمایشگاه E3 2019 اقدام به رونمایی از برخی از مهم‌ترین محصولات خود در عرصه بازی‌های کامپیوتری کرد.

تا پیش از این بسیاری از شایعات در مورد تلاش مایکروسافت برای عرضه کنسول جدیدی با عنوان اسکارلت منتشر شده بود که حالا مایکروسافت این مسئله را به طور کامل تائید کرده است. علاوه بر این، مایکروسافت در جریان رویداد خود از تریلر برخی از بازی‌های جدید نظیر Gears 5 و Halo Infinite نیز رونمایی کرد. شرکت مایکروسافت در زمان غیاب سونی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ایجاد سروصدای خبری زیاد پیدا کرد و از آن طریق محصولات جدید خود را در صنعت بازی رونمایی کرد.

پروژه اسکارلت شامل نسخه جدید کنسول بازی ایکس باکس می‌شود که امکان پخش بازی‌ها با کیفیت 8K با 120 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می‌دهد. شرکت مایکروسافت این محصول را در سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌کند و فعلاً اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن ارائه نداده است.

علاوه بر این، مایکروسافت تریلر بازی‌های مربوط به این کیفیت را در جریان رویداد خود به نمایش گذاشته است و نشان داده که ایکس باکس اسکارلت از هر لحاظی می‌تواند با کیفیت‌ترین کنسول بازی در سراسر جهان به‌حساب آید.

مایکروسافت همچنین اطلاعاتی در مورد پروژه ایکس کلاود و پردازش ابری از طریق آن را ارائه داده است با این حال هیچ جزئیات دقیقی از نحوه کارکرد این سرویس به خبرنگاران نداده است.

آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد این رویداد به معرفی کنترلر ایلایت جدید مایکروسافت مربوط می‌شود که سازگاری بیشتری با کنسول‌های ایکس باکس وان و ویندوز 10 دارد و 40 ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به کنترلر دیگر دارد.

گفتنی است که مایکروسافت تمامی این محصولات هنوز آماده عرضه به بازار نشده‌اند و مایکروسافت تاریخ عرضه آن‌ها را مشخص کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420