لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های مبتنی بر اینترنت به نسخه جدید نینتندو سوئیچ میایند

بازی‌های مبتنی بر اینترنت به نسخه جدید نینتندو سوئیچ میایند

شرکت نینتندو احتمالاً تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس E3 2019 اقدام به رونمایی و عرضه از نسخه جدید بازی‌های مبتنی بر اینترنت برای کنسول نینتندو سوئیچ کند.

اطلاعات فاش شده از مراسم ویژه نینتندو در جریان کنفرانس یاد شده حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا بازی‌های جدیدی را که مبتنی بر پردازش ابری و نیازمند اینترنت هستند را برای کنسول نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های همراه مبتنی بر آی او اس و اندروید آماده عرضه کند. بر این اساس، برخی از افراد حاضر در مکان برگزاری نمایشگاه E3 2019 اطلاعاتی در مورد این مسئله را منتشر کرده است.

نینتندو با انتشار این بازی‌ها احتمالاً تصمیم دارد تا یک سرویس پخش بازی قدرتمند همانند آنچه برای ایکس باکس لایو در کامپیوترهای ویندوزی وجود دارد را برای دستگاه‌های همراه و کنسول اختصاصی خود آماده عرضه کند. تا پیش از این شایعاتی مبنی بر تلاش مایکروسافت برای عرضه سرویس ایکس باکس لایو برای تمامی دستگاه‌های دارای قابلیت اجرای بازی‌های ویدیویی منتشر شده بود.

این بازی‌ها همچنین قرار است دارای دی ال سی‌ها یا همان محتوای قابل دانلود مختلف باشند و به همین دلیل کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به نصب محتوای ویژه برای بازی‌های مختلف کنند.

به طور کل بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌های کامپیوتری در حال توسعه و عرضه سرویس‌های پخش بازی‌های دیجیتالی خود هستند و در آینده نزدیک شاهد افزایش حجم بازی‌های ارائه شده به صورت دیجیتالی و از طریق سرویس‌های مختلف شرکت‌های گوناگون خواهیم بود. گفتنی است علاوه بر نینتندو، شرکت‌هایی نظیر الکترونیک آرتس و یوبی سافت نیز تصمیم دارند تا در آینده نزدیک سرویس‌های عرضه بازی‌های اختصاصی خود به صورت دیجیتالی را افزایش دهند تا از آن طریق درآمد دیجیتالی و بین‌المللی خود را افزایش دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420