لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی ماوس در آیپد او اس باعث تسهیل استفاده از دستگاه‌ها می‌شود

پشتیبانی ماوس در آیپد او اس باعث تسهیل استفاده از دستگاه‌ها می‌شود

 شرکت اپل در توسعه و عرضه آیپد او اس تلاش کرده تا قابلیت‌هایی مشابه بادستگاه‌های دسکتاپ را برای کاربران آماده عرضه کرد که یکی از آن‌ها قابلیت پشتیبانی از ماوس در آیپد او اس بود.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ماوس را به آیپدها متصل کنند و از آن طریق کارهای مختلف خود را با استفاده از آن‌ها انجام دهند و تجربه‌ای مشابه با کامپیوترهای مک را داشته باشند. در این میان، سارا هرلینگر مدیر بخش توسعه قابلیت‌های Accessibility در سیستم عامل‌های اپل در مصاحبه اخیر خود با Techcrunch در مورد ارائه این قابلیت توضیحات ویژه‌ای داده است. وی اعلام کرده که ارائه قابلیت Accessibility به کاربرانی که با ناتوانی‌های حرکتی مواجه هستند اجازه می‌دهد تا به صورت ساده‌تر و آسان‌تر بتوانند کارهای مختلف را با استفاده از آیپدها انجام دهند.

آیپدها همانند دیگر محصولات شرکت اپل همواره به این منظور توسعه و عرضه می‌شوند که تمامی انسان‌ها با توانایی‌های خاص بتوانند همانند افراد عادی با کامپیوترهای هوشمند امروزی کار کنند. تا پیش از این آیپدها صرفاً به استفاده از اپل پنسل و نمایشگر لمسی محدود بودند و حالا توسعه و عرضه قابلیت پشتیبانی از ماوس در آیپد او اس باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند و در صورتی که به دلیل محدودیت‌های حرکتی امکان استفاده از نمایشگر لمسی را ندارند بتوانند همانند یک کامپیوتر مک که وزن سبک و سایز بسیار کوچک‌تری دارد کارها و وظایف مورد نیاز خود را از آن طریق انجام دهند.

گفتنی است که آیپد او اس در کنار پشتیبانی از آیپد او اس امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد و به همین دلیل در آینده نزدیک و پس از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل می‌توانند از قابلیت‌های ویژهآن استفاده کنند. آیپد او اس احتمالاً در کنار آی او اس 13 در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373