لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مپس در آی او اس 13 با تغییراتی اساسی همراه است

اپل مپس در آی او اس 13 با تغییراتی اساسی همراه است

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 تلاش کرده تا تغییراتی اساسی را در اپلیکیشن اپل مپس ارائه دهد و از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از این سرویس نقشه یابی استفاده کنند.

اپل در توسعه اپلیکیشن نقشه و مسیریابی خود تلاش کرده تاقابلیت‌هایی مشابه با گوگل مپس را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس اپلیکیشن اپل مپس از این پس برای برخی از نقاط سراسر دنیا امکان دسترسی به مشاهده تصاویر خیابان‌ها را دارد. در حقیقت نسخه جدید اپل مپس پاسخی رقابتی به اپلیکیشن گوگل مپس است تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از سرویس‌های اختصاصی خود شرکت اپل داشته باشند.

گفتنی است که اپل برای برخی از نقاط آمریکا این قابلیت را ارائه داده است و در کنار آن نام فروشگاه‌ها و مراکز عمومی را به کاربران ارائه داده است. این قابلیت که با عنوان Look Around در نسخه جدید آی او اس آماده عرضه شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا نگاهی 360 درجه به همراه قابلیت زوم کردن را در مناطق مختلف داشته باشد.

اپل تصمیم دارد تا پایان سال 2019 میلادی این قابلیت را در تمام نقاط آمریکا ارائه دهد و از سال 2020 میلادی آماده عرضه قابلیت یاد شده در کشورهای مهم دیگر شود. آی او اس 13 دارای بخشی خاص با عنوان Favorites برای اپل مپس است که از طریق آن کاربران می‌توانند از طریق آن به مکان‌های دلخواه خود دسترسی داشته باشند و بتوانند به صورت بهینه و سریع مکان‌های پر استفاده خود را انتخاب کنند تا برای دسترسی به آن‌ها نیازی به‌صرف زمان زیاد برای پیدا کردن مکان‌های مختلف نداشته باشند.

گفتنی است که این قابلیت تنها از طریق آی او اس 13 قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند پس از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل به قابلیت‌های جدید آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420