لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی از حذف 3D Touch در آی او اس 13 پیدا شد

اطلاعاتی از حذف 3D Touch در آی او اس 13 پیدا شد

 تا به امروز شایعات زیادی در مورد حذف 3D Touch از آیفون 2019 منتشر شده است و حالا بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای توسعه دهندگان آی او اس 13 حاکی از آن است که در این نسخه از سیستم عامل آیفون‌ها حذف 3D Touch تائید شده است.

بررسی وب سایت 9to5mac حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه دستگاه‌های جدید خود که به‌صورت پیش‌فرض آی او اس 13 را در خود اجرا می‌کنند، اقدام به حذف 3D Touch کند. این وب سایت در بررسی کدهای اصلی آی او اس 13 به حذف 3D Touch پی برده است و در آینده کاربران می‌توانند با نگه داشتن طولانی مدت روی آیکون اپلیکیشن‌ها به همراه توانایی‌ها و آپشن‌های ارائه شده در تاچ سه بعدی دسترسی داشته باشند.

حذف 3D Touch اولین بار در آی او اس 12 دیده شده بود و اپل برای توسعه و عرضه آیفون XR تلاش کرده بود تا رابط کاربری مشابهی را بدون تاچ سه بعدی را آماده عرضه کند. اما حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق آی او اس 13 رابط کاربری مشابه بدون تاچ سه بعدی را برای تلفن‌های هوشمند مختلف آماده عرضه کند.

وب سایت 9to5mac با وجود انتشار این اطلاعات اعلام کرده که هنوز به طور کامل از حذف این رابط کاربری در تلفن‌های هوشمند آیفون مطمئن نیست و اپل همچنان ممکن است از این رابط کاربری در دستگاه‌های جدید خود استفاده کند. با این حال گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی تأمین کننده‌های قطعات اپل این مسئله را تائید کرده که تاچ سه بعدی در سال 2019 به طور کامل از تلفن‌های هوشمند آیفون حذف خواهد شد.

گفتنی است تاچ سه بعدی برای اولین بار در سال 2015 و در معرفی آیفون 6 اس آماده عرضه به کاربران شد و اپل رابط کاربری ویژه‌ای را برای آن توسعه و عرضه کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420