لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک پرو 2019 برای چه کسانی مناسب است؟

مک پرو 2019 برای چه کسانی مناسب است؟

 یکی از مهم‌ترین محصولات سخت افزاری اپل در سال 2019 مربوط به مک پرو 2019 می‌شود. مک پرو را می‌توان قدرتمند‌ترین کامپیوتر دسکتاپ از لحاظ بازدهی و پردازشی در نظر گرفت که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد و به همین خاطر برای کار افرادی خاص مناسب است.

مک پرو 2019 دارای کانفیگ‌های مختلفی است که ارزان قیمت‌ترین آن‌ها که با برچسب 5999 دلار به فروش می‌رسد دارای پردازنده 8 هسته‌ای اینتل زئون با فرکانس 3.5 گیگاهرتز به همراه 32 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت ذخیره سازی اس اس دی و پردازنده گرافیکی رادئون پرو 580X است.

با این حال نسخه‌های شخصی سازی شده و گران قیمت‌تر این محصول که هنوز قیمت آن به طور کامل مشخص نسبت می‌تواند مجهز به پردازنده 25 هسته‌ای اینتل زئون، رم 1.5 ترابایت و پردازنده گرافیکی Radeon Pro Vega II Duo شود.

به طور کل مک پرو برای افراد عادی که از کامپیوتر شخصی خود برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای عادی استفاده می‌کنند مناسب نیست. این غول پردازشی برای استفاده‌های سنگین به عنوان یک ورک استیشن مناسب است. طراحان گرافیک، ویرایش گران تصاویر و ویدیوهای سنگین در سطح تجاری و شرکت‌های بزرگی نیاز به یک دستگاه با قدرت پردازشی بی‌نهایت دارند می‌توانند با استفاده از مک پرو 2019 نهایت استفاده و بهره برداری مورد نظر خود را از نرم افزارهای حرفه‌ای داشته باشند.

با وجود اینکه قیمت پایه مک پرو 2019 با برچسب 5999 دلار مشخص شده است؛ اما قیمت نسخه‌های کاستومایز شده آن که دارای پردازنده‌های 12، 16، 24 و 28 هسته‌ای هستند هنوز معلوم نیست و باید تا زمان عرضه نسخه نهایی آن‌ها در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین اپل منتظر بود و دید که این محصولات با چه قیمتی آماده عرضه به بازار خواهند شد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که نسخه‌های کاستومایز این محصول تا 15000 دلار نیز افزایش قیمت خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420