لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت سوم

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت سوم

اپل معمول در معرفی نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس قابلیت‌های اصلی و مهم آن را معرفی می‌کند و تغییرات دیگری که در این سیستم عامل اعمال شده است را نشان نمی‌دهد. کاربران و توسعه دهندگان معمولاً به صورت دستی تغییرات جزئی که در این نسخه‌های جدید اعمال می‌شود را پیدا می‌کنند. در قسمت دوم قابلیتهای پنهان آی او اس 13 برخی از امکان سایلنت تماس‌های ناشناس در کنار قرار دادن اهداف مختلف برای کتاب‌ها معرفی شدند و حالا دیگر قابلیت‌های گنهان آی او اس 13 را بررسی خواهیم کرد.  

قابلیت مصرف کم اینترنت


  یکی از قابلیت‌هایی که اپل در توسعه آی او اس 13 به کاربران آی او اس 13 ارائه داده، مربوط به امکان مصرف کم اینترنت همراه است. کاربران می‌توانند در بخش Cellular Data در بخش تنظیمات سیستم عامل این قابلیت را فعال کنند تا دستگاه مصرف اینترنت کمتری از سیم کارت داشته باشد و کاربران بتوانند درزمینهٔ مصرف ترافیک اینترنت خود مدیریت بهینه‌تری داشته باشند. گفتنی است که این قابلیت با عنوان Low Data Mode شناخته می‌شود، برای مصرف اینترنت موبایل و وای فای نیز ارائه شده است.

بهبود جست و جوی پیام‌ها


  کاربران می‌توانند در آی او اس 13 اقدام به جست و جوی میان پیام‌های دریافتی کنند. پیام‌های دریافتی می‌توانند با سوایپ کردن انگشت از بالا به پایین مورد جست و جو قرار گیرند. جست و جو می‌تواند به میان متن‌های ارسالی و مخاطبین انجام شود.

مدیریت فولدر پیام‌ها


  کاربران می‌توانند با استفاده از آی او اس 13 اقدام به ساخت فولدرهای مختلف برای یادداشت‌ها کرده و آن‌ها را به صورت بهینه مدیریت کنند. یادداشت‌ها در اپلیکیشن Notes می‌توانند در فولدرهای مختلف قرار گیرند تا دسترسی به آن‌ها بر حسب شرایط مختلف بهینه شود.

دیگر قابلیت‌های آی او اس 13


آی او اس 13 می‌تواند از کنترل ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 پشتیبانی کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند به انیموجی‌های جدید، کلیدهای بین‌المللی جداگانه، بسته شدن خودکار تب‌ها در سافاری، قرار دادن فایل‌های ضمیمه برای تقویم و اسکرین شات‌های پیوسته در آی او اس 13 دسترسی داشته باشند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373