لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت دوم

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت دوم

  اپل در توسعه آی او اس 13 برخی از قابلیت‌های پنهان این سیستم عامل را معرفی نکرده است و حالا برخی از توسعه دهندگانی که به این نسخه از سیستم عامل دسترسی پیدا کرده‌اند توانسته‌اند این قابلیت‌های پنهان را کشف کنند و آن‌ها را به صورت عمومی منتشر کنند. در بخش اول قابلیتهای پنهان آی او اس 13 به برخی از موارد نظیر آپشن مدیریت وای فای و بلوتوث در بخش کنترل سنتر، تنظیم دسترسی اپلیکیشن‌ها به لوکیشن و بلاک کرده افراد در بخش ایمیل را توضیح دادیم و حالا در قسمت دوم به بررسی برخی دیگر از این موارد خواهیم پرداخت.

کنترل هم‌زمان گروهی از ایمیل‌ها


  یکی از قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 به تنظیمات هم‌زمان و گروهی ایمیل‌ها است. ایمیل‌ها می‌توانند در کنار بلاک شدن از طرف فرستند، به صورت گروهی میوت شوند. اگر کاربران تمایلی برای بلاک کردن فرستنده‌ای خاص را ندارند، می‌توانند ایمیل‌های آن را برای مدت زمانی مشخص میوت کنند تا به محتوای آن دسترسی نداشته باشند.

قرار دادن هدف برای خواندن کتاب


  اپل در توسعه آی او اس 13 به منظور تشویق کاربران به خواندن کتاب‌ها قابلیت ویژه‌ای را در اپلیکیشن Books ارائه داده است که از طریق آن کاربران می‌توانند هدف مشخصی را برای خواندن کتاب به صورت روزانه در نظر بگیرند. این هدف‌ها دقیقاً همانند هدف‌های ورزشی هستند و کاربران می‌توانند بر اساس تعداد صفحات خوانده شده یا زمان مطالعه مشخص هدف مشخصی را برای خود در نظر بگیرند.

سایلنت کردن تماس‌های ناشناس


اگر از تماس‌های ناشناس ناراضی هستید، می‌توانید بخش سایلنت را به گونه‌ای تنظیم کنید که فقط تماس‌های ورودی از افراد ناشناس را خاموش کند و زنگی را برای این تماس‌ها به صدا در نیاورد. با فعال سازی این قابلیت افرادی که در لیست مخاطبین شما حضور داشته باشند، می‌توانند تماس‌های ورودی را به صورت عادی با شما برقرار کنند.  

در قسمت سوم این مجموعه از قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 همراه با اِن آی سی باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420