لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت اول

قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 کدام است؟ :: قسمت اول

 نزدیک به یک هفته پیش شرکت اپل از سیستم عامل آی او اس 13 به صورت اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند آیفون رونمایی کرد و حالا بررسی برخی از افراد فعال درزمینهٔ بررسی نرم افزاری این سیستم عامل قابلیت‌های پنهان آی او اس 13 را منتشر کرده‌اند.

آی او اس 13 دارای سرعت بیشتر در فیس آیدی، روش آسان‌تر در تغییر تصاویر، بهبود بازدهی دستگاه و رابط کاربری جدید برای آیفون‌ها است که شرکت اپل در زمان معرفی این سیستم عامل به آن‌ها پرداخت؛ با این حال بسیاری از قابلیت‌های آی او اس 13 از طرف اپل معرفی نشدند که امروزه از آن‌ها به عنوان قابلیت‌های پنهان یاد می‌شود.

این قابلیت‌ها شامل موارد زیر هستند:

آپشن مدیریت وای فای در بخش کنترل سنتر

  اپل در توسعه آی او اس 13 امکان مدیریت وای فای را در بخش کنترل سنتر قرار داده است. بر این اساس کاربران برای مدیریت این سیستم ارتباطی دیگر نیازی به مراجعه به بخش تنظیمات اصلی ندارند. تپ کردن طولانی روی وای فای و بلوتوث در ابزارک کنترل سنتر باعث می‌شود تا شبکه‌های قابل دسترس به کاربران نشان داده شود و همچنین در بخش بلوتوث بتوانند دستگاه‌های مختلف را مشاهده کنند.

تنظیمات پنهان لوکیشن و جی پی اس


  اپل در توسعه آی او اس 13 امکان دسترسی موفقت به موقعیت مکانی توسط اپلیکیشن‌ها را ارائه داده است. بر این اساس کاربران می‌توانند برای مدیریت و حفظ هر چه بیشتر حریم خصوصی خود اقدام به کنترل دسترسی به موقعیت مکانی توسط اپلیکیشن‌ها را انجام دهند.

بلاک کردن افراد در بخش ایمیل


 در آی او اس 13 کاربران می‌توانند لیستی از آدرس‌های ایمیل را برای دریافت محتوای مختلف بلاک کنند و ایمیل‌های دریافتی از آن‌ها را مشاهده نکنند. این قابلیت باعث می‌شود تا نمایش محتوای ایمیل‌ها آسان‌تر و سریع‌تر شود و کاربران محدودیتی برای انتخاب و خواندن تک تک ایمیل‌ها به همراه محتوای مزاحم را نداشته باشند.

در قسمت دوم  قابلیتهای پنهان آی او اس 13 همراه با اِن آی سی باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373