لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر بخش نرم افزار اپل از قابلیت‌های جدید آیپد او اس می‌گوید

مدیر بخش نرم افزار اپل از قابلیت‌های جدید آیپد او اس می‌گوید

کریگ فدریگی پس از معرفی آیپد او اس در جریان رویداد روز اول کنفرانس WWDC 2019 مصاحبه‌های مختلفی در مورد این سیستم عامل سخن به میان آورده است.

فدریگی در مصاحبه‌ای که با پادکست AppStories اعلام کرده که توسعه آیپد او اس باعث می‌شود تا سری محصولات آیپد به عنوان دستگاه‌هایی فراتر از تلفن‌های هوشمند قابل استفاده باشند و اپل در طول چندین سال به دنبال توسعه و عرضه آن بوده است. او ضمن توضیحاتی در مورد خصوصیات آیپدها به همراه سیستم عامل آیپد او اس اعلام کرده که اپل به دنبال توسعه دستگاه‌هایی کاملاً یکپارچه و قدرتمندتر است که تجربه‌ای کاملاً انحصاری را نسبت به دیگر کامپیوترها به کاربران ارائه می‌دهد. آیپد او اس باعث می‌شود تا استفاده از آیپدها صرفاً به یک تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ‌تر محدود نباشد و کاربران بتوانند تجربه‌ای کاملاً ویژه را از تبلت‌های خود داشته باشند. 

قابلیت‌هایی نظیر درگ اند دراپ، نمایش پنجره‌ها در پوشه‌های نمایشگر، اپل پنسل و غیره، شاخصه‌هایی هستند که تعریف کننده دستگاه‌هایی کاملاً تفاوت هستند. وقتی با آیپد خودم کار می‌کنم، احساس نمی‌کنم که با یک تلفن بزرگ یا یک کامپیوتر مک کار می‌کنم. من احساس کار با یک آیپد را دارم. وقتی ما از مک او اس، تی وی او اس، آی او اس در آیفون‌ها و واچ او اس سخن میگوییم، در حقیقت به هسته اصلی آن‌ها یکی همان سیستم عامل آی او اس اشاره داریم. اما رابط کاربری آن‌ها به طور کامل با یک دیگر متفاوت است. آیپد او اس یک تجربه کاملاً متفاوت از این سیستم عامل خواهد بود. ما مدت زمان زیادی را به طور سخت و دشوار کار کردیم. ما امسال تلاش کردیم تا آیپد و محصولات دیگر را به طور کاملاً اختصاصی توسعه دهیم. 

کریگ فدریگی

گفتنی است که فدریگی علاوه بر موارد خود در مورد پشتیبانی از درایوهای یو اس بی و کارت‌های اس دی مختلف در آیپد او اس نیز سخن به میان آورده است و اعلام کرده که اپل با این کار همچنان به فناوری‌های توسعه یافته در دهه 1990 میلادی پایبند بوده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420