لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد او اس از این پس نسخه دسکتاپ وب سایت‌ها را باز می‌کند

آیپد او اس از این پس نسخه دسکتاپ وب سایت‌ها را باز می‌کند

 شرکت اپل در جریان WWDC 2019 یکی از مهم‌ترین تغییرات نرم افزاری را در سری محصولات آیپد اعمال کرد و آیپد او اس را به عنوان نسخه‌ای جداگانه و اختصاصی برای آیپدها آماده عرضه کرد.

در بررسی‌های اولیه از آیپد او اس مشخص شده است که این سیستم عامل و مرورگر اینترنتی پیش‌فرض آن یعنی سافاری امکان باز کردن وب سایت‌ها در نسخه دسکتاپ را دارد. تا پیش از این، کاربران آیپدها صرفاً محدود به باز کردن وب سایت‌ها در نسخه موبایل بودند و برای دسترسی به نسخه دسکتاپ باید اقدام به انجام تنظیمات دستی می‌کردند.

اما حالا مشخص شده است که سافاری در آیپد او اس به صورت پیش‌فرض برای باز کردن نسخه دسکتاپ وب سایت‌ها بهینه سازی شده است و از این پس کاربران آیپدها می‌توانند به نسخه دسکتاپ وب سایت‌ها به صورت سریع و خودکار دسترسی داشته باشند.

بر این اساس، کاربران آیپدها با نصب آیپد او اس می‌توانند تجربه‌ای کاملاً مشابه با دستگاه‌های دسکتاپ را داشته باشند و برای استفاده از این دستگاه محدودیت کمتری خواهند داشت. یکی از وب سایت‌های مهمی که در حال حاضر امکان باز کردن آن به صورت بهینه را دارند مربوط به مجموعه وب سایت‌های Google Docs می‌شود. کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند بدون نصب کردن اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل داکز به این اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند و به صورت بهینه از دستگاه‌های آیپد خود استفاده کنند.

گفتنی است که آیپد او اس در کنار قابلیت باز کردن صفحات وب به صورت دسکتاپ امکانات دیگر مشابهی نظیر پشتیبانی از ماوس و کیبورد را در کنار اپل پنسل به کاربران ارائه می‌دهد و می‌تواند به ابزارهای ذخیره سازی مختلف متصل شود. به طور کل آیپدها با استفاده از این آپدیت نرم افزاری به یک کامپیوتر شخصی کاملاً بهینه سازی شده تبدیل خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420