لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 امکان پاک کردن اپلیکیشن‌ها را از لیست آپدیت‌ها فراهم کرد

آی او اس 13 امکان پاک کردن اپلیکیشن‌ها را از لیست آپدیت‌ها فراهم کرد

 شرکت اپل به تازگی در توسعه و عرضه آی او اس 13 و آیپد او اس اقدام به ارائه امکان پاک کردن اپلیکیشن‌ها از طریق لیست آپدیت‌ها کرده است.

کاربران می‌توانند پس از نصب آی او اس 13 یا آیپد او اس 13 وارد اپ استور شده و در لیست آپدیت اپلیکیشن‌ها، موارد مورد نظر خود را از سیستم عامل پاک کنند. تا پیش از این، کاربران برای انجام این کار تنها محدود به پاک کردن اپلیکیشن‌ها از طریق لیست نرم افزارها در صفحه هوم یا تنظیمات اصلی آی او اس می‌کردند. اما حالا کاربران می‌توانند در بخش اپ استور نیز اقدام به پاک کردن نرم افزارهای نصب شده روی سیستم عامل دستگاه خود کنند.

این قابلیت به کاربران امکان مشاهده و بررسی اپلیکیشن‌های پر حجم و کم استفاده تر را می‌دهد که از آن طریق کاربران می‌توانند مدیریت بهتری روی حجم ذخیره سازی و نرم افزارهای نصب شده در سیستم عامل دستگاه خود داشته باشند. این قابلیت به صورت مشترک در آی او اس 13 و آیپد او اس 13 آماده عرضه شده است و کاربران محدودیتی برای استفاده از آن در آیفون و آیپد ندارند.

مسئله مدیریت سیستم ذخیره سازی در دستگاه‌های مختلف در کنار آزاد سازی فضای لازم برای ذخیره عکس‌ها و فایل‌های مختلف یکی از مهم‌ترین چالش‌های کاربران دستگاه‌های اپل به حساب میاید که این شرکت با توسعه و عرضه این قابلیت در نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود تلاش کرده تا این محدودیت را برطرف کند.

اپل همچنین در توسعه اپ استور آی او اس 13 اقدام به قرار دادن بخشی جداگانه برای اپل آرکید کرده است. بر این اساس کاربران با ورود به اپ استور آی او اس 13 به جای مشاهده بخش آپدیت اپلیکیشن‌ها ابتدا با بخش اپل آرکید مواجه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420