لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر آی او اس 13 برای آیفون و آیپد با کیفیت کامل

دانلود والپیپر آی او اس 13 برای آیفون و آیپد با کیفیت کامل

شرکت اپل در دوشنبه هفته گذشته و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از آی او اس 13 به همراه رابط کاربری جدید رونمایی کرد و حالا کاربران می‌توانند اقدام به دانلود والپیپر آی او اس 13 برای آیفون و آیپد و دیگر دستگاه‌های هوشمند خود کنند.

اپل نسخه‌های بتای تست آی او اس 13 را در اختیار برخی از توسعه دهندگان قرار داده است و از همین حالا آن‌ها می‌توانند اطلاعات و تغییرات مربوط به آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

هر چند که نسخه نهایی و عمومی آی او اس 13 قرار است با تأخیری قابل توجه برای کاربران عادی آماده عرضه شود، برخی از افرادی که به این نسخه از سیستم عامل همراه آیفون‌ها دسترسی داشته‌اند اقدام به انتشار تصاویر والپیپرهای باکیفیت آی او اس 13 به صورت عمومی کرده‌اند.

آی او اس 13 دارای هشت والپیپر جدید است که توسط کاربری به نام Nucleam در یک آلبوم Google Photos قرار گرفته است. کاربران برای دانلود والپیپر آی او اس 13 برای آیفون و آیپد از همین حالا می‌توانند اقدام به دانلود این هشت والپیپر جدید برای دستگاه‌های هوشمند خود کنند و از تنظیم آن‌ها در رابط کاربری سیستم عامل خود لذت ببرند.

گفتنی است که والپیپرهای ارائه شده در این آلبوم با کیفیت کامل بوده که سایز آن‌ها به طور متوسط به 10 مگابایت می‌رسد. برای دانلود والپیپر آی او اس 13 کافی است به صفحه آلبوم والپیپرهای آی او اس در Google Photos مراجعه کنید و با کلیک کردن روی هر یک از تصاویر، گزینه Download را بزنید تا تصویر مورد نظر شما با کیفیت کامل دانلود و آماده تنظیم روی دستگاه شود.

اپل در انتخاب این تصاویر تلاش کرده تا امکان دسترسی به حالت تاریک را نیز با رابط کاربری جدید سازگار کند و به همین دلیل والپیپرهای جدید آی او اس 13 با حالت تاریک در بسیاری از دستگاه‌ها سازگار هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373