لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی حالت تاریک در آی او اس 13

بررسی حالت تاریک در آی او اس 13

  شرکت اپل روز دوشنبه هفته گذشته و در جریان کنفرانس WWDC 2019 از آی او اس 13 در کنار نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های دیگر خود رونمایی کرد. حالت تاریک در آی او اس 13 یکی از مهم‌ترین و پر درخواست‌ترین قابلیت‌هایی بود که اپل پس از چند سال برای کاربران آیفون‌ها رونمایی کرد.

در بررسی‌هایی که توسعه دهندگان و بسیاری از تحلیلگران از حالت تاریک در آی او اس 13 انجام داده‌اند، مشخص شده است که این حالت، در تک‌تک بخش‌های این سیستم عامل اعمال شده است. فعال سازی حالت تاریک از طریق بخش تنظیمات یا همان Settings قابل انجام است که باعث می‌شود تا تک‌تک بخش‌های سیستم عامل تاریک شوند.  

  کاربران می‌توانند بین فعال سازی دائم حالت تاریک یا روشن و همچنین فعال سازی خودکار آن یکی را انتخاب کنند. فعال سازی خودکار باعث می‌شود تا در ساعات روز آی او اس 13 در حالت روشن قرار بگیرد و از طرف دیگر در ساعات شب حالت تاریک فعال شود. این قابلیت همچنین از طریق نشانگر نور صفحه در بخش کنترل سنتر نیز قابل تنظیم است و کاربران می‌توانند به آن به صورت سریع دسترسی داشته باشند.

بررسی توسعه دهندگان حاکی از آن است که حالت تاریک در آی او اس 13 همانند مک او اس موهاوای و کاتالینا است و تمامی بخش‌های نمایشگر را از صفحه هوم گرفته تا بخش‌های دیگر را تغییر می‌دهد تا کاربران به صورت سریع و بهینه‌تر از رابط کاربری آن استفاده کنند.  

 اپل در توسعه آی او اس 13 همچنین والپیپرهای ویژه‌ای را برای سازگاری بیشتر باحالت تاریک توسعه داده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط کاربری این سیستم عامل می‌شود و استفاده روزمره از آیفون‌ها را لذت بخش تر می‌کند.

گفتنی است که آی او اس 13 از همین حالا در مرحله تست و رفع باگ‌های نسخه بتا توسط توسعه دهندگان قرار گرفته و در پاییز آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420