لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های ایکس باکس برای عرضه در استیم آماده عرضه می‌شوند

بازی‌های ایکس باکس برای عرضه در استیم آماده عرضه می‌شوند

 شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا از طریق همکاری جدید خود با سرویس استیم اقدام به عرضه امکان دسترسی به برخی از عنوان‌های بازی در ایکس باکس در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز کند.

مایکروسافت تا پیش از این برخی از بازی‌های ایکس باکس را به صورت انحصاری برای این کنسول آماده عرضه کرده بود و از ارائه آن‌ها در دستگاه‌های دیگر خودداری می‌کرد. این مسئله به منزله آن بود که کاربران برای دسترسی به بازی‌های شرکت انحصاری شرکت مایکروسافت باید حتماً کنسول ایکس باکس وان را خریداری می‌کردند. اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا از طریق سرویس استیم برخی از این بازی‌ها را با پشتیبانی از Win 32 به کاربران آماده عرضه کند.

این فرایند باعث می‌شود تا کاربران دستگاه‌های ویندوزی بتوانند به صورت مستقیم و از طریق سرویس استیم به بازی‌های اختصاصی شرکت مایکروسافت دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به خرید و استفاده صرف از ایکس باکس نداشته باشند.

فیل اسپنسر، مدیر بخش توسعه نرم افزاری و سخت افزاری کنسول‌های ایکس باکس در شرکت مایکروسافت به تازگی ضمن تائید این مسئله در وبلاگ شخصی خود نوشته که این بازی‌ها قرار است با پشتیبانی از Win 32 آماده عرضه شود. بنابراین کاربران می‌توانند از دستگاه‌های مبتنی بر نسخه‌های عادی سیستم عامل ویندوز برای اجرای این بازی‌ها استفاده کنند و محدودیتی در نسخه ویندوز در حال اجرا در دستگاه خود نخواهند داشت.

مایکروسافت اعلام کرده که این بازی‌ها شامل 20 عنوان مهم خواهد شد که از قرار است به صورت اختصاصی برای کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده عرضه شود تا کاربران برای دسترسی به آن‌ها با محدودیتی خاصی در زمینه اجرای بازی‌ها مواجه نباشند.

گفتنی است که اطلاعات دقیق مربوط به این بازی‌ها احتمالاً در جریان WWDC 2019 مشخص می‌شود. با این حال شرکت مایکروسافت احتمالاً بازی‌هایی نظیر Gears 5، Age of Empires 1، 2 و 3 را در این مجموعه آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت