لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا مک پرو 2019 در WWDC 2019 رونمایی می‌شود؟

آیا مک پرو 2019 در WWDC 2019 رونمایی می‌شود؟

شرکت اپل تا چند ساعت دیگر کنفرانس جدید خود در زمینه معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود را برگزار می‌کند و حالا برخی از شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان این رویداد تصمیم به معرفی برخی از محصولات سخت افزاری نظیر مک پرو 2019 و مانیتور اختصاصی کامپیوترهای مک با سایز 36 یا 37 اینچ را نیز دارد.

این شایعات با این استدلال که مک پرو یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل است که نزدیک به 6 سال از زمان معرفی نسخه قبلی آن گذشته اعلام می‌کنند که شرکت اپل در جریان این رویداد از مک پرو جدید رونمایی می‌کند.

این در حالی است که سیاست‌های اپل حاکی از آن است که اپل برای معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود از ابتدای سال جدید تمایلی به رونمایی آن‌ها از طریق مراسم‌ها و رویدادهای خاص نداشته است و به همین دلیل بررسی برخی از تحلیلگران حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان رویداد یاد شده تمایلی برای معرفی و عرضه محصولات سخت افزاری ندارد و به احتمال زیاد یک روز پس از برگزاری این رویداد محصولات سخت افزاری جدید نظیر مک پرو را آماده رونمایی در وب سایت رسمی خود می‌کند.

گفتنی است که اپل از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون محصولاتی نظیر آیپد پرو، آیپد ایر 2019، سری آیمک 2019، مک بوک پرو 2019 و آیپاد تاچ 7 را تنها از طریق وب سایت رسمی خود رونمایی کرده است و تمایلی برای برگزاری مراسم ویژه برای این محصولات نشان نداده است.

با این وجود اپل در کنفرانس WWDC 2018 نیز تمایلی به معرفی محصولات سخت افزاری نداشته است؛ اما در سال قبلی یعنی در WWDC 2017 اپل در کنار معرفی آی او اس 11 و مک او اس های سیرا از سری 2017 آیمک و هوم پاد رونمایی کرده بود.

بر این اساس باید تا زمان برگزاری مراسم امشب منتظر بود و دید که آیا اپل از مک پرو 2019 رونمایی می‌کند یا این محصول نیز همانند دستگاه‌های دیگر تنها از طریق روش‌های آنلاین رونمایی می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420