لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اجرای زنده WWDC 2019 در اپل استورهای رسمی برگزار می‌شود

اجرای زنده WWDC 2019 در اپل استورهای رسمی برگزار می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در کنار برگزاری رویداد روز اول کنفرانس WWDC 2019 در مرکز مک انری سن خوزه کالیفرنیا، اجرای زنده این رویداد را در اپل استورهای سراسر جهان نیز برگزار کند.

تعدادی از اپل استورهای سراسر جهان امشب میزبان مهمان‌های ویژه برای تماشای رویداد WWDC 2019 خواهند بود. اکثر اپل استورهای میزبان این رویداد در شهرهای مختلف آمریکا قرار دارند با این حال برخی از اپل استورهای کشورهای دیگر نظیر انگلستان و دیگر مناطق اروپا قرار است این رویداد را به صورت حضوری میزبان افرادی که مایل به تماشای این رویداد دارند باشند.

در این رویداد بسیاری از محصولات مهم شرکت نرم افزاری شرکت اپل شامل آی او اس 13، مک او اس 10.15، واچ او اس 6 و اتی وی او اس جدید آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند شد. گفتنی است که این رویداد برای بسیاری از توسعه دهندگان سراسر جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان این رویداد ویژه از طریق پوشش زنده تصویری در مراسم بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان را از قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی که قرار است در این رویداد آماده عرضه شوند را آماده رونمایی کند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قرار است در ساعت 9 امشب آماده برگزار شود و پوشش زنده خبری آن از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل آماده پخش شود. کاربرانی که تمایل به تماشای این رویداد دارند می‌توانند امشب با مراجعه به وب سایت رسمی اپل اقدام به تماشای این پوشش زنده خبری در سراسر جهان کنند.

گفتنی است که در جریان این رویداد اپل به احتمال زیاد از دو محصول سخت افزاری شامل مک پرو 2019 و نمایشگر اختصاصی خود برای کامپیوترهای مک رونمایی می‌کند با این حال برخی از تحلیلگران در مورد صحت این مسئله شک دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420