لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشانگر صدا در آی او اس 13 تغییر می‌کند

نشانگر صدا در آی او اس 13 تغییر می‌کند

 تنها چند ساعت تا زمان معرفی آی او اس 13 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان باقی مانده و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل نشانگر صدا را در این سیستم عامل تغییر می‌دهد.

بر اساس تصویری که Ben Geskin در حساب توییتر خود منتشر کرده، مشخص شده است که شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 تلاش دارد تا نشانگر صدا را در این سیستم عامل تغییر دهد. در تصاویر منتشر شده مشخص شده است که نشانگر صدا دیگر به طور کامل وسط نمایشگر قرار نمی‌گیرد تا باعث اختلال در نمایش محتوای در حال نشان دادن در سیستم عامل نشود. این نشانگر همانند سیستم عامل اندروید قرار است در قسمت بالا قرار گیرد تا دیگر محدودیتی برای رابط کاربری آی او اس 13 و دستگاه‌های مبتنی بر آن نظیر آیفون و آیپد ایجاد نکند.

بررسی‌های وب سایت 9to5mac حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه این نسخه از سیستم عامل تلاش دارد تا رابط کاربری و نشانگر صدای آی او اس 13 برای آیفون‌های دارای ناچ نظیر آیفون X و آیفون XS، XS Max و XR در قسمت بالا و سمت چپ قرار خواهد گرفت. با این حال این رابط در آیفون‌های بدون ناچ نظیر آیفون 7 و 8 با رابط دیگری آماده عرضه خواهد شد تا محدودیتی در دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ایجاد نکند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران در حین تماشای محتوای ویدیویی از رابط و نشانگر بخش صدا ابراز نارضایتی کرده بودند، چرا که نشانگر صدا در قسط وسط نمایشگر قرار می‌گرفت و باعث اختلال در تماشای محتوای ویدیویی در هنگام تماشای محتوای مورد نظر می‌شد.

بر اساس جدول زمان‌بندی پیش بینی شده اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس WWDC 2019 که امشب برگزار می‌شود از آی او اس 13 رونمایی کند و پس از آن در پاییز سال جاری میلادی و زمان معرفی آیفون‌های جدید این سیستم عامل را آماده عرضه به عموم کاربران کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420