لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها چند ساعت تا زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 باقی مانده

تنها چند ساعت تا زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 باقی مانده

سال گذشته بود که برای اولین بار تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از طریق منابع رسمی شرکت اپل مشخص شد و حالا این کمپانی تصمیم دارد تا چند ساعت دیگر این رویداد را برگزار کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا امروز، سیزدهم خرداد 1398 ساعت 9.30 دقیقه به وقت غرب آمریکا (معادل ساعت 9 بعد ظهر به وقت تهران) کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را در مرکز مک انری برگزار کند. روز اول این کنفرانس به برگزاری رویدادی مهم برای معرفی نسخه جدید سیستم عامل‌های خود شامل آی او اس 13، مک او اس 10.15، واچ او اس 6 و تی وی او اس 13 اختصاص پیدا می‌کند. علاوه بر این برخی از شایعات حاکی از آن است که اپل در جریان این رویداد تصمیم به رونمایی از دو محصول سخت افزاری جدید خود شامل مک پرو 2019 و مانیتور جدید 37 اینچی دارد.

این روزهای بعدی این کنفرانس که در شهر سن خوزه برگزار می‌شود مربوط به اجرای ورک شاپ ها، بررسی قابلیت‌ها و دستورالعمل‌های اعمال شده در دستگاه‌ها و نرم افزارهای جدید شرکت اپل و مراسم‌های دیگر اختصاص خواهد یافت. کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 مهم‌ترین رویداد نرم افزاری شرکت اپل است که شرکت کنندگان آن بیشتر از جمله توسعه دهندگان و برنامه نویس‌های فعال در حوزه آی او اس و مک او اس هستند.

این کنفرانس قوانین مربوط به توسعه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برای سیستم عامل‌های جدید را برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهد و بر این اساس برای بسیاری از افرادی که از طریق آی او اس و مک او اس اقدام به توسعه و عرضه نرم افزارهای مختلف و درآمد زایی از طریق آن‌ها می‌کنند بسیار کاربری و مناسب خواهد بود.

گفتنی است که WWDC 2019 قرار است به مدت سه روز و مشخصاً تا روز 5 ژوئن 2019 ادامه داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420