لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به کال آف دیوتی 2019 فاش شد

اطلاعات مربوط به کال آف دیوتی 2019 فاش شد

 تنها چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2019 اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که شرکت اکتیویژن تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از بازی کال آف دیوتی 2019 رونمایی کند.

کال آف دیتوی 2019 در حقیقت نسخه بهینه سازی شده و ریبوت شده کال آف دیتوی مدرن وارفیر است و قرار است باکیفیت بهتر و بهینه‌تر برای کنسول‌های جدید آماده عرضه شود. بر این اساس بازی یاد شده که شرکتاکتیویژن نام این نسخه جدید بازیرا با عنوان کال آف دیوتی مدرن وارفیر رونمایی خواهد کر. این بازی قرار است به احتمال زیاد در تاریخ 25 اکتبر آماده عرضه می‌شود که داستان آن با نسخه اصلی این بازی که بیش از یک دهه پیش آماده عرضه شد تفاوت زیادی ندارد.

کال آف دیوتی مدرن وارفیر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اول شخص تیرانداز است که با تم جنگی مدرن آماده توسعه و عرضه شده بود و به همین دلیل کاربران زیادی برای اجرای آن تمایل نشان داده‌اند. موفقیت نسخه اولیه کال آف دیوتی مدرن وایرفیر باعث شد تا دست کم سه نسخه از آن آماده عرضه به بازار شود و ادامه آن با عنوان Advanced Warfare آماده عرضه به بازار شد. در این میان اکتیویژن سال گذشته اقدام به توسعه و عرضه بازی کال آف دیوتی بلک اپس 4 کرده بود که تنها به صورت آنلاین آماده عرضه شده بود و هیچ بازی خاصی برای اجرا در حالت کمپین مداشت که همین مسئله باعث کاهش میزان کاربران این بازی در میان سرویس‌های دیجیتالی پخش بازی‌ها شده بود. عرضه ناموفق کال آف دیوتی بلک اپس 4 باعث شده بود تا شرکت بلیزارد به عنوان صاحب امتیاز پخش این بازی در میان کامپیوترهای شخصی با مشکلات مالی بسیار زیادی مواجه شود و در نهایت تصمیم به تعدیل بیش از 700 نیروی خود بگیرد. با این شرکت اکتیویژن تصمیم دارد تا با عرضه نسخه ریبوت کال آف دیوتی مدرن وارفیر برای بار دیگر در عرصه ارائه بازی‌های جنگی موفقیت تجاری بسیار زیادی را به دست بیاورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420